Hlavní navigace

RRM: Do podzimní sezóny ve skvělé kondici

[Tisková zpráva] (Praha, 4.8.2011) Rádia zastupovaná Regie Radio Music opět potvrdila vedoucí pozice ve všech důležitých cílových skupinách. Vyplývá to z dnes publikovaných výsledků RadioProjektu. Rádio Impuls nadále vede žebříček poslechovosti, hned za ním následuje Frekvence 1 a Evropa2. Všechny stanice navíc od září zatraktivňují nabídku pro reklamní zadavatele.

Sdílet

Rádio Impuls jako jediné v ČR si během týdne naladí přes 2 miliony posluchačů. Rádio Impuls nadále suverénně vede v cílové skupině 20–49 let ve všech ukazatelích. Méně známá je skutečnost, že Rádio Impuls má dnes i nejsilnější ranní vysílání v ČR! Aktuálně rádio nabízí zadavatelům nové možnosti v kombinaci rozhlasového vysílání a webové interaktivní komunikace. Například spojení soutěží pořadu Fanda a jeho česká banda v éteru i na internetu osloví přes 14% aktuální rozhlasové populace v ČR.

Rádio Frekvence1 si naladí v průběhu týdne více jak 1,8 milionu posluchačů. Frekvence1 je primárně zaměřená na posluchače starší 30 let a nabízí jim řadu unikátních úspěšných konceptů. Například v nejprestižnějším dopoledním čase 9:00–12:00 je pořad Dámský klub v týdnu nejúspěšnějším rozhlasovým pořadem v cílové skupině hospodyně i ženy starší 30 let. Trojice moderátorek tak zasahuje přesně tu část populace, která často provádí denní nákupy do domácnosti.

Rádio Evropa2 oslovuje během týdne přes 1,8 milionu posluchačů. Trvale vede v cílové skupině posluchačů 12–39 let a poslouchá jej i nejvíce mužů v ČR. Rádio Evropa2 má navíc poměrně vyrovnaný profil denní křivky poslechovosti. Ráno i odpoledne Evropu2 poslouchá srovnatelné množství lidí. Proto Evropa2 od září cenově zatraktivní a komunikačně posílí všechny soutěže realizované právě v odpoledních časech.

„Jakákoli z našich předních 3 stanic má oproti rádiím jako ČRo1 – Radiožurnál či nejsilnější regionální stanici Blaník v týdenní poslechovosti zhruba o polovinu více posluchačů. Naše rádia jsou programově i komerčně špičkou trhu v ČR a tato pozice se dlouhodobě nemění,“ říká obchodní ředitel Regie Radio Music Michal Beran. RRM chce dále zvýšit prodej speciálních operací a netradičních multimediálních reklamních projektů, kombinujících éter, web a eventy. V září například spojuje svá rádia i weby s koncerty skupiny Charlie Straight a nabízí tak novou příležitost i pro zadavatele reklamy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).