Evropa 2 je druhým nejposlouchanějším rádiem v České republice. Zaujme 838 tisíc posluchačů denně a 1 664 týdně. Drží také první příčku poslechovosti v Praze a pozice rádia se celkově posílila ve městech nad 100 tisíc obyvatel.
Celkový tržní podíl stanice je 8,5 %, což ji řadí na třetí místo v ČR v tomto ukazateli. Průměrná doba poslechu činí 178 minut denně a přes milion posluchačů také uvedlo, že si Evropu 2 poslechne nejčastěji.
Uvedené údaje přinesl nejnovější Radio Projekt, který mapoval výsledky poslechovosti rozhlasových stanic v ČR za poslední půlrok, tedy 1. 7. – 17. 12. 2008.
„Evropa 2 je stále více kompaktním rádiem. Přitahuje především mladé posluchače, kteří se zajímají o hudební trendy a životní styl,“ říká Petr Vladyka, programový ředitel Evropy 2. „Naše rádio a maXXimum muziky ladí posluchači sice už od 12 let, ale podle výsledků je vidět, že s námi zůstávají i po škole,“ dodává Vladyka.
Více než 60 % posluchačů Evropy 2 je totiž ekonomicky aktivních a tento podíl postupně roste. „Evropa 2 je obchodně atraktivní značka. Její posluchači patří dlouhodobě mezi vyhledávané cílové skupiny našich zadavatelů,“ říká Michal Beran, obchodní ředitel společnosti Regie Radio Music, která Evropu 2 zastupuje při prodeji reklamního času.
Výsledky projektu NetMonitor ukazují, že v současnosti jsou internetové stránky www.evropa2.cz nejnavštěvovanějšími webovými stránkami mezi českými rádii a tuto pozici si dlouhodobě udržují.