Slavnostního vyhlášení výsledků projektu KRIZI NAVZDORY se zúčatnilo 37 představitelů nominovaných firem, celkem v deseti kategoriích. Porota složená z ekonomických expertů a partnerů projektu zároveň oznámila jméno hlavního vítěze.
Cílem projektu Hospodářské komory České republiky ve spolupráci s PricewaterhouseCoopers ČR, Českou Televizí a dalšími významnými partnery bylo najít a představit prostřednictvím exkluzivní mediální prezentace podnikatele – „novodobé hrdiny“, kteří dokázali inovativně zareagovat na krizi a najít nový směr svého rozvoje a podnikání. Ukázat a demonstrovat na autentických příkladech z praxe nové způsoby a cesty, jak realizovat finanční úspory, najít nové příležitosti na trhu, inovovat produkty či služby, nalézt nové finanční zdroje či partnery a další, i neobvyklé, ale účinné způsoby reakce na nepříznivé ekonomické podmínky.
„Získáné ocenění projektu KRIZI NAVZDORY nám učinilo velkou radost, ovšem nejen to. Dokázalo nám, že cesta kterou jsme se vydali je správná, přináší náměty, inovace a ekonomické výsledky, které oceňují i externí odborníci a nezávislí experti,“ řekl Michal Beránek, předseda představenstva společnosti OpenOne.
O společnosti OpenOne
Společnost působí na trhu od roku 2001 a v současnosti je plně stabilizovanou firmou s řadou úspěšných konzultačních i implementačních projektů. Společnost OpenOne se zaměřuje na konzultační a poradenskou činnost v oblasti optimalizace procesů zákaznické obsluhy a na implementace aplikačních řešení podporujích procesy hromadné obsluhy klientů a zákazníků (typicky Komunikační, Kontaktní a Call centra). Mezi nejvýznamnější zákazníky OpenOne patří Česká pojišťovna, Telefónica O2 Czech Republic, společnost RWE Energy, společnost E. ON Česká republika, Raiffeisenbank, společnost Provident Financial, skupina ČEZ, Česká pojišťovna UniCredit Bank Czech republic, Generali Pojišťovna, T-Systems, Pražská energetika, UNIQA pojišťovna, Amcico AIG Life a společnost ESSOX.