Hlavní navigace

Společnost SAS pomáhá marketérům vytěžit ze sociálních sítí maximum

[Tisková zpráva] Váš prohlížeč možná nepodporuje zobrazení této zprávy. Praha, 16. června 2010 – Sociální sítě jsou často využívány primárně pro zábavu, ale znalost sociálních sítí a průnik do komunikací mezi uživateli může významně podpořit i jakýkoliv business. Software společnosti SAS pomáhá marketérům zjistit, co se na sociálních sítích děje a poskytuje informace, které umožňují zvýšit prodej i loajalitu klientů. Nový software SAS Social Media Analytics zvládne získat ze sociálních sítí data, zjistit, co se děje a současně i archivovat a analyzovat více než dvouletou konverzaci z Facebooku, Twitteru, YouTube, diskusních fór či blogů.

Sdílet

Vyznat se v záplavě online konverzace, která denně na sociálních sítích probíhá a získat z ní užitečné informace, není jednoduché. Spotřebitelé se dnes přes sociální sítě běžně baví o produktech, službách a značkách, konverzují online o svých zkušenostech, o tom, co se jim líbí, ale i o tom, co nemají rádi. Prozíraví marketéři online život nejen poslouchají, ale chtějí ho také analyzovat, aby mohli zvýšit loajalitu zákazníků, zkvalitnit zákaznické služby, zefektivnit marketingové aktivity a v konečném důsledku zlepšit hospodářské výsledky. Tolik slibované benefity z využívání sociálních sítí, které dosud většině společností unikaly, umožňuje firmám získat nový software SAS Social Media Analytics.

Řešení pomáhá marketérům vydolovat ze sociálních sítí smysluplná data, porozumět tomu, co se na sociálních sítích děje a předpovídat různé budoucí scénáře. Software ukazuje marketérům, co si lidé myslí o produktech či značce firmy, identifikuje, kdo zákazníky nejvíce ovlivňuje a jaký vliv má konverzace v sociálních sítích na obchodní výsledky.Na základě získaných informací mohou manažeři promptně dělat různá opatření pro strategie brandu, PR aktivity či zákaznickou péči.

Operátor identifikuje klienty, kteří chtějí zrušit kontrakt
Latin America Telecom pomocí softwaru od SAS identifikuje na sociálních sítích zákazníky, kteří plánují zrušit kontrakt s operátorem. Díky tomu může společnost reagovat ještě dříve, než zákazník k takovému kroku skutečně přistoupí. Operátor se také snaží identifikovat hodnotné klienty konkurence a cílit na ně mimořádnými promo akcemi. Navíc pomocí analytického softwaru vytváří nové segmenty zákazníků, kterým pak šije nabídky na míru. Může jít například o mimořádnou slevu nebo speciální balíček služeb.

„Nové řešení pro sociální média od SASu mění pravidla hry,“ uvedla Katie Paineová, ředitelka agentury KDPaine & Partners, která se zabývá měřením efektivity aktivit na sociálních sítích i tradičního PR. „Nikdy jsem si nepomyslela, že automatizované měření může dosáhnout takové přesnosti. Vstup SASu na tento trh umožní marketérům měřit nejen více, ale i lépe, a získat tak přesné informace pro rozhodnutí,“ dodala.

SAS je předním světovým dodavatelem řešení a služeb Business Analytics, poskytující komplexní pohled na strategické činnosti organizace. SAS je největší soukromě vlastněná IT společnost na světě a je jediným dodavatelem v této oblasti, který kompletně a úspěšně integruje technologie pro vytváření datových skladů, analytické nástroje a aplikace Business Intelligence. Díky inovativnímu řešení SAS pomáhá více než 45 000 organizací zlepšovat výkonnost a dává možnost rozhodnout se nejen lépe, ale i rychleji, pro naplnění hodnot. SAS Institute má přes 11 000 zaměstnanců ve více než 400 pobočkách v 113 zemích světa. Od roku 1976 dává SAS svým zákazníkům na celém světě THE POWER TO KNOW®. Více informací naleznete na http://www.sas­.com/cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).