Hlavní navigace

SAS – velké výhody pro maloobchodní řetězce – chraňte své marže a prodávejte rychleji!

[Tisková zpráva] Praha (20. července 2010) – SAS, přední výrobce softwaru a služeb pro business analytics, představuje nové vyspělé technologie, které umožňují retailovým firmám zvládat obrovský nárůst objemu nezpracovaných dat a přeměnit je v informace, které umožní managementu rychlá a přesná rozhodnutí. Specifické potřeby obchodních firem si žádají specifické produkty. Mezi specifické požadavky retailových firem patří například sezónní plánování sortimentu, doplňování a umístění zboží nebo cenotvorba a řízení výprodejů.

Sdílet

SAS nabízí retailovým společnostem nástroje s pokročilými analytickými metodami, které poskytují řešení pro každodenní byznys. V letošním roce přináší SAS pro retailové společnosti horkou novinku – SAS In-Memory Analytics, který jim umožní více chránit nejen jejich marže, ale také lépe a rychleji prodávat sezónní zboží.

Produkty SAS® Solution for Retail v současné době využívají desítky světových retailových společností. Řešení společnosti SAS, ať už se jedná o Customer Intelligence, Merchandise Intelligence, Operations Intelligence či Performance Management Solutions, přeměňují data o zákaznících či zboží v poznatky, které poskytují lepší přehled o výkonu a umožňují retailerům činit informovanější rozhodnutí, získat konkurenční výhodu, posílit loajalitu zákazníků a dodavatelů a zlepšit zisk společnosti.

Jednou z důležitých oblastí, kterou SAS pro retailery nabízí, je řešení Customer Relationship Management (CRM), které umožňuje lépe řídit vztahy se zákazníky, cílenými kroky si udržet ty stávající a přivádět nové. „Tak, jak náš byznys vyrostl z jednoho obchodu s květinami v online retailera, který nabízí i dárkové předměty pro více než 30 milionů zákazníků, potřebujeme business analytiku od SASu, která nám pomáhá lépe poznávat naše zákazníky, redukovat operační náklady a vytvářet inovace do budoucna,“ říká Chris McCann, president společnosti 1–800-FLOWERS.COM.

Za každým řešením hledejte konkrétní přínos
Ať už se jedná například o snížení množství zboží určeného k výprodeji, nasazování výprodejových cen podle prodejních předpovědí i skutečných prodejů, plánování umístění produktů v závislosti na specifických potřebách obchodů – jedno mají společné – maximalizovat marži získanou z prodeje a minimalizovat případná rizika ze ztrát.

„Společnosti již dnes vědí, že nastal čas pro optimalizaci byznysu, procedur a procesů, které byly léta dělány stejným způsobem. SAS investoval stovky milionů dolarů do nástrojů, které dokážou vyhodnotit a optimalizovat současný stav. Retaileři se potýkají především s řešením specifických situací, jako jsou sezónní výprodeje. Když máte například tisíc či dva tisíce obchodů a každý obchod má 200 až 300 tisíc prodejních položek, ze kterých máte výprodej tvořit, jak budete vybírat? Který produkt je ten správný? A jak nastavit ceny, aby byly atraktivní pro zákazníky? SAS umí na tyto otázky nabízet konkrétní odpovědi a řešení,” říká Jim Goodnight, CEO společnosti SAS.

Maloobchod: Ochrana marží a rychlejší prodej sezónního zboží
Paměťové analytické nástroje SAS In-Memory Analytics pro odvětví maloobchodu zahrnují optimalizaci slev a plánování sortimentu.

Při testování produktu pro optimalizaci slev generoval SAS High-Performance Markdown Optimization optimální ceny slev pro 200 milionů kombinací „produkt-lokalita“ během 26 týdnů, což je úloha, kterou systémy první generace vůbec nemohou zvládnout.

Dříve stanovovali maloobchodníci slevy u sezónních nebo málo obrátkových produktů stejně u všech obchodů, bez uvážení poptávky pro danou úroveň obchodu a také stavu zásob.

Inovace společnosti SAS umožňuje maloobchodníkům chránit své marže a prodávat sezónní zboží rychleji. Řešení paměťových analytických nástrojů SAS In-Memory Analytics pro plánování sortimentu maloobchodu umožní maloobchodníkům efektivně plánovat a měnit plány bez kompromisních výsledků a uživatelských zkušeností. Nasazení řešení společnosti SAS již nyní zvažuje 50 největších maloobchodníků ve Spojených státech.

Mezi zákazníky SAS z oblasti retailu patří například: AutoZone, Bakers Footwear, Brooks Brothers, Burger King, Carrefour, Casino, Casual Male, The Children’s Place, Eddie Bauer, Hallmark, Hudson’s Bay Company, JCPenney, Kohl’s, Luxottica Retail, Mark’s Work Wearhouse, Macy’s, Marks & Spencer, Newport News, Northern Tool & Equipment, Office Depot, Sainsbury’s, ShopKo, Sport Chalet, Staples, Tesco, Tween Brands, Williams-Sonoma a 1–800-FLOWERS.com.

O společnosti SAS
SAS je předním světovým dodavatelem řešení a služeb Business Analytics, poskytující komplexní pohled na strategické činnosti organizace. SAS je největší soukromě vlastněná IT společnost na světě a je jediným dodavatelem v této oblasti, který kompletně a úspěšně integruje technologie pro vytváření datových skladů, analytické nástroje a aplikace Business Intelligence. Díky inovativnímu řešení SAS pomáhá více než 45 000 organizací zlepšovat výkonnost a dává možnost rozhodnout se nejen lépe, ale i rychleji, pro naplnění hodnot. SAS Institute má přes 11 000 zaměstnanců ve více než 400 pobočkách v 113 zemích světa. Od roku 1976 dává SAS svým zákazníkům na celém světě THE POWER TO KNOW®. Více informací naleznete na http://www.sas­.com/cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).