Elektronická archivace pro více než 2 a půl tisíce vydaných faktur měsíčně
Řešení CCV eFakturace nahrazuje ve společnosti Schneider Electric CZ původní papírovou formu fakturace a jeho součástí je také archivace elektronických faktur dle platné legislativy. Během prvních 2 měsíců používání řešení se společnosti Schneider Electric CZ povedlo zapojit 95% zákazníků do elektronické fakturace, kterým každý měsíc rozešle více než 2 a půl tisíce elektronických faktur.
Elektronické faktury jsou přenášeny z podnikového systému společnosti Schneider do konsolidačního centra ORION®, kde probíhá automatizované převedení do čitelné podoby, vybavení zaručeným elektronickým podpisem, zaslání zákazníkovi a archivace daňového dokladu. Celkem je elektronicky vydáváno téměř 20 různých variant daňového dokladu. Zákazníci mají vydané faktury k dispozici také na webovém portálu, a to nejen ve formátu PDF, ale i ve zvolené datové podobě. „Řešení CCV eFakturace kompletně pokrývá celý proces fakturace a klade důraz na soulad s platnou legislativou. Řešení lze používat také pro dobropisy, vrubopisy nebo zálohové faktury. Je poskytováno formou služby, dá se tedy velmi rychle nasadit a bez dodatečných nákladů libovolně rozšiřovat, doplňuje Marek Stanovský, vedoucí obchodu divize CCV eBusiness.
Rychlá návratnost a pozitivní reakce zákazníků
Podle aktuálního počtu zapojených zákazníků je celková návratnost počáteční investice Schneider Electric do projektu elektronické fakturace 3 a půl měsíce. S postupným zapojováním dalších odběratelů lze očekávat ještě zkrácení této doby. Jarmila Sovová, hlavní účetní Schneider Electric CZ, k tomu dodává: „Elektronická fakturace neznamená jen významné úspory na vystavování faktur a poštovném, ale také představuje obrovskou úsporu práce, méně starostí s archivací a snadnější vyhledávání dokladů. Měsíčně díky elektronické fakturaci dosáhneme úspory téměř 10 člověkodní na práci spojenou s vydáváním papírových faktur. Velmi pozitivní jsou rovněž reakce našich zákazníků.“
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O společnosti
CCV Informační systémy působí na trhu od roku 1992 a patří k významným hráčům domácí scény oboru informačních systémů. Sídlí v Brně (divize CCV Business Solutions) a další pobočky působí v Brně (divize CCV eGovernment), v Opavě (divize CCV eBusiness) a v Kysuckém Novém Meste (CCV Slovensko). Poskytuje komplexní dodávky ve vývoji, poradenství a implementaci podnikových informačních systémů (Microsoft Dynamics) a dalších softwarových aplikací pro vybrané oblasti podnikání. Specializuje se na řešení pro poskytování elektronické výměny dat (řešení EDI Orion), zabezpečuje bezpapírový oběh obchodních dokladů. Vyvíjí speciální řešení (registry, portály) pro státní správu.CCV Informační systémy udržuje certifikát systému kvality ISO 9001:2009, je držitelem statutu Oracle Gold Partner a partnerem společnosti Microsoft s titulem Microsoft Gold Certified Partner.