Na odborném semináři se účastníci setkají s dalšími profesionály v oboru z České a Slovenské republiky a shlédnou prezentace o problematice One-to-One v tištěné komunikaci včetně specializace formou TransPromo tiskovin. Mezi přednášejícími budou experti ze společností Xerox, Grafie CZ a Ogilvy One.
Výrazné změny v komunikaci se zákazníky, kteří nakupují zboží či služby, vyvolávají i nové přístupy při vytváření a udržování vzájemných vztahů mezi prodávajícím a nakupujícím. Mezi typické příklady patří zvýšený zájem o nasazování marketingu One-to-One a využívání stávají komunikace např. pravidelných výpisů využívaných služeb – transakčních tiskovin k up-sellingu či cross-selingu, resp. jejich transformaci na TransPromo tiskoviny. Nasazení One-to-One komunikace se ve světě, tedy i v Evropě, ukazuje jako velmi efektivní cesta k úspěšné komunikaci se zákazníky.
Při realizaci tištěné komunikace typu One-to-One se ovšem objevila celá řada nových oblastí, které je nutné před vlastním masovým nasazením vyřešit, a to včetně technologického workflow,říká Martin Šaněk, iGEN3 analytik společnosti XEROX CZECH REPUBLIC.
Cílem jednotlivých řešení je významně zvýšit produktivitu a efektivitu při návrhu, realizaci, distribuci a samozřejmě i průběžném a finálním vyhodnocování jednotlivých komunikačních kampaní,doplňuje.
Tento seminář má jeho účastníkům pomoci vybrat pro ně to nejvhodnější řešení a seznámit je s novými trendy.
Setkání je určené pro manažery marketingových a obchodních týmů v oblasti telekomunikací, bankovnictví a ostatních finančních institucí a velkoobchodních řetězců.