Semináře pro veřejnost jsou nejnovější z aktivit cílených na Pražany, které čeká konec analogového vysílání již 30. dubna 2009, kdy dojde k ukončení analogového TV vysílání z vysílače Praha – Žižkov. V ulicích Prahy již několik týdnů fungují i tzv. digihlídky, které informují Pražany přímo v ulicích metropole. Všem domácnostem na území hl. města Prahy byly v polovině února navíc distribuovány prostřednictvím České pošty tzv. Diginoviny. Cíleným dopisem Národní koordinační skupina oslovila i bytová družstva a sdružení vlastníků bytových jednotek. „S blížícím se datem vypnutí analogového vysílání z vysílače Praha – Žižkov bude kampaň ještě gradovat,“ dodal Rostislav Starý.
Semináře jsou svým obsahem koncipovány pro laickou veřejnost. Celou akcí bude účastníky provázet zkušený moderátor a spolu s přítomným odborníkem bude vysvětlovat problematiku digitalizace a následně odpovídat na otázky posluchačů v sále. V průběhu dubna se budou semináře opakovat v podobných lokalitách, aby měli občané, kteří první semináře nestihli, druhou možnost navštívit je co nejblíže jejich bydlišti.
Celkem bude po Praze realizováno v průběhu měsíce března a dubna 25 seminářů. Jejich rozložení koresponduje s demografickou strukturou jednotlivých městských částí tak, aby byla zajištěna optimální dostupnost pro všechny občany Prahy.
O Národní koordinační skupině
Národní koordinační skupina (NKS) je centrálním koordinačním orgánem, jehož zřízení schválila vláda ČR z důvodu potřeby koordinovat celý proces přechodu na digitální vysílání s přesahem do mnoha resortů a oblastí. NKS realizuje informační kampaň, jejímiž hlavnímio pilíři jsou bezplatná infolinka 800 90 60 30 a webové stránky www.digitalne.tv. Více viz www.digitalne.tv a www.mvcr.cz/digitalni-televizni-vysilani.aspx
O agentuře PR POINT
Agentura PR POINT byla na základě výběrového řízení pověřena PR podporou přechodu na digitální vysílání. Agentura PR POINT působí v České republice od roku 2003. Poskytuje komplexní služby v oblasti Public Relations. Mezi její klienty patří české a zahraniční společnosti z oblasti FMCG, financí, služeb a stavebnictví. Je členem APRA. Od roku 2007 působí také na Slovensku prostřednictvím dceřiné společnosti PR POINT SK. Více viz www.prpoint.cz a www.prpoint.sk