Hlavní navigace

Sharp představuje budoucnost LCD televizí a zaměřuje se na kvalitu

[Tisková zpráva] Tento rok Sharp ohlašuje novou éru v oblasti LCD televizí s novou řadou AQUOS LC-XS1 a opět posunuje standardy v oblasti plochých televizí. Po 35 letech zkušeností s LCD technologií pociťuje Sharp zodpovědnost za neustálý pokrok plochých technologií a vývoj LCD TV od bezvýznamného trhu až po obchodně nejúspěšnější oblast spotřební elektroniky současnosti. Mottem společnosti je: „Dělat produkty, které budou ostatní chtít napodobovat“.

Sdílet

Berlín, IFA 2008. Na letošní IFA tiskové konferenci Sharp, lídr v LCD technologiích, představí novou generaci LCD televizí a to řadu AQUOS LC-XS1. Tyto modely stanoví nové standardy pro LCD televize a to díky nebývalé kombinaci velikosti obrazovky a její minimální tenkosti (jeden palec v nejtenčím místě a dva palce v nejširším), vysoký kontrastní poměr, podání barev (je zobrazeno o 50% více barev) a malé spotřebě energie.

„S řadou LC-XS1 představujeme unikátní produkt, který odstartuje novou éru LCD televizí a bude od nynějška vnímán jako další milník ve vývoji LCD technologie společností Sharp. Jsme první společností na světě, která se výlučně soustředí na LCD televize a naše unikátní technologie přinesly LCD TV do centra digitálního životního stylu“, říká Toshiyuki Tajima, CEO společnosti Sharp Electronics Europe. Sektor spotřební elektroniky se neuvěřitelně rychle mění. Nové technologie a produkty se objevují v kratších a kratších intervalech, přinášejí sebou nové trendy a trhy. Nicméně jeden produkt byl a je v centru tohoto vývoje po celou dobu – LCD televize.

Poptávka po LCD televizích neustále roste a – podle předpovědi Sharpu – překročí hranici 100 miliónů kusů už v tomto roce. LCD televize reprezentují zhruba jednu polovinu celosvětového trhu s televizemi. V samotné Evropě poptávka tento rok činí 35 miliónů kusů. Televize s LCD technologií jsou nejvíce pořizované produkty na televizním trhu, s podílem téměř 90 procent v západní Evropě (Gfk 2008). Podle německé společnosti na výzkum spotřebitelů Gfk (Gesellschaft für Konsumforschung) má LCD technologie stále obrovský potenciál růstu. V samotné západní Evropě stále téměř 80 procent domácností nemá žádnou LCD televizi a 15 procent má jen jednu. Proto zde zůstává ohromný prostor pro růst, daný průměrem 1,9 televizního přístroje na domácnost v Evropě v roce 2007.

„Dnešní trh je pouze špička ledovce, protože nejméně 100 miliónů evropských domácností čeká, aby nahradilo jejich staré elektronkové televize novými LCD televizemi. Tento obrovský potenciál jasně ukazuje příležitosti pro expanzi evropského trhu,“ vysvětluje Tajima. „Na tomto trhu,“ pokračuje Taijma, „sázíme na LCD televize s nejmodernější výbavou a připravené pro budoucnost: s plným rozlišením a 100Hz technologií, energetickou účinností v „Eco“ režimu a nízkou spotřebou energie, vysokou kvalitou zpracování a materiály nejvyšší kvality a v neposlední řadě s technologicky nejmodernějšími velkoroformátovými displeji z tekutých krystalů z nejmodernější továrny na světě“.

V Německu, na jednom z největších trhů se spotřební elektronikou v Evropě, mají tři z každých pěti koupených televizí displej z tekutých krystalů a na každou plazmovou televizi prodanou v Německu vychází 8 koupených LCD televizí. „Neotřesitelné postavení LCD televizí a zvyšující se konkurence mezi jejich výrobci vede k rozčlenění trhu,“ vysvětluje Frank Bolten, prezident Sharp Electronics Germany/Austria. „Na jedné straně jsou zde cenově orientované rodinné produkty, kde LCD televize jsou prodávány ve velkých množstvích výhradně na základě nízké ceny. Zde nicméně spotřebitelé vědomě akceptují určité oběti v jistých ohledech, jako je kvalita a zpracování. Na druhé straně jsou zde špičkově vybavené produkty, které se zaměřují prémiovou část trhu a zákazníkům nabízejí LCD televize s nejmodernějšími technologiemi, špičkovým zpracováním a kvalitní předprodejní a poprodejní servis,“ pokračuje Bolten. „Sharp jednoznačně sází na špičkový segment trhu LCD televizí s bohatou výbavou. Proto nabízíme produkty, které splňují požadavky zákazníků a navíc ještě nabízíme přidanou hodnotu ve všech klíčových segmentech trhu,“ uzavírá Bolten.

Další informace naleznete na stránkách www.sharp.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).