Hlavní navigace

Show To byl náš hit stoupá sledovanost u mladších diváků

[Tisková zpráva] Třetí díl hudebně zábavné soutěže sledovalo na 280.000 diváků

Sdílet

Nadprůměrného podílu na sledovanosti dosáhl třetí díl show To byl náš hit, v němž diváci TV Barrandov hledají nejoblíbenější český hit. Pořad dosáhl ratingu 3,1% a share 6,7%, což je v pondělním prime time od 20:00 hodin výrazný úspěch TV Barrandov (zdroj: ATO – Mediaresearch, 17.10. 2011, 20:06 – 21:37, CS 15+)

Pořad, kde známí interpreti živě zpívají hity šesti dekád, zaznamenal vzestup také v cílové skupině 15–54, kde dosáhl podílu na sledovanosti ve výši 7,4% (zdroj: ATO – Mediaresearch, 17.10. 2011, 20:06 – 21:37, CS 15–54).

V díle věnovaném 70. letům živě zazpívali Petra Janů, David Deyl, Xindl X, Michal Hrůza, Leona Machálková, Markéta Konvičková, Dasha a Ondřej Ruml. V souboji hitů nakonec vyhrál hit Holubí dům, který společně s druhou skladbou, Studánko stříbrná, postupuje do semifinále. Hudební vystoupení doplnili vyprávěním herečka Alice Bendová a moderátor Alexander Hemala.

Čtvrtý díl show To byl náš hit, který v přímém přenosu uvádí Petr Vondráček, bude věnován 80. letům a živě zde v překvapivých interpretacích zazní hity jako Holky z naší školky, Čau lásko, Ráchel nebo Nonstop.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).