Hlavní navigace

Siemens dodal kompletní komunikační řešení pro nový hotel Courtyard by Marriott Prague Airport na letišti Ruzyně

[Tisková zpráva] Společnosti Siemens Enterprise Communications a Marriott International pokračují ve své dlouholeté spolupráci. Kromě postupného modernizování pražských hotelů firma Siemens dodala kompletní komunikační řešení do nově otevřeného hotelu Courtyard by Marriott Prague Airport.

Doba čtení: 1 minuta

Dodávka pro ruzyňský hotel Courtyard Prague Airport obsahovala nejen systém HiPath 4000 v3.0, který je již úspěšně instalován v hotelech Prague Marriott V Celnici a Courtyard Prague Flora v Lucemburské, ale také server Hotel Advanced pro zajištění běžné denní agendy, řešení pro kontaktní centra HiPath ProCenter Enterprise a digitální a hotelové telefony.

V nově postaveném hotelu Courtyard by Marriott Prague Airport je instalován Siemens komunikační systém HiPath 4000 verze 3.0, který je uzpůsoben až pro 70 digitálních a 300 analogových účastníků. Na 235 pokojích je použit hotelový telefon Opal 1010S a pro administrativní práci se hotel rozhodl využívat digitální telefony optiPoint 500 Economy.

„V České republice se společností Siemens úspěšně spolupracujeme již po několik let, a proto jsme se i nyní rozhodli pro již známé, bezpečné a technologicky vyspělé řešení,“ říká pan Rick Enders, generální ředitel hotelu Courtyard Prague Airport.

Jan Lerche, jednatel společnosti Siemens Enterprise Communications, říká: „Do nového hotelu Courtyard by Marriott jsme dodali klíčové řešení pro kontaktní centra, a to server HiPath ProCenter Enterprise. Tento server zajišťuje snadnou interní komunikaci s hotelovými hosty, ale je také konfigurován pro zpracování externího volání a jeho distribuci podle nastavených principů, které si definovalo vedení hotelu.“

Pro zajištění integrace s hotelovým informačním systémem je komunikační systém HiPath doplněn o server Hotel Advanced zahrnující mimo jiné i služby hlasové pošty. Díky zmíněnému serveru je personál hotelu schopen efektivně zajistit běžnou denní agendu (např. informace typu check-in, check-out, buzení, stav pokoje, přenos příslušného jména hosta, nastavení oprávnění pro telefon apod.).