Siemens tak opět deklaruje svoji podporu otevřeným komunikačním standardům a zároveň nabízí nové otevřené vlastnosti, jako je schopnost napodobovat v podstatě jakékoliv rozhraní hlasové schránky a přístup k hlasovým zprávám kdykoliv z libovolného webového prohlížeče bez nutnosti integrovat e-mailového klienta. Tato vylepšení přinášejí větší flexibilitu a možnost výběru. Řešení tak dokáže vyhovět potřebám různých uživatelů a zároveň podpořit optimalizaci obchodních procesů a produktivitu zaměstnanců.
HiPath Xpressions V5.0 představuje klíčovou komponentu strategie otevřené komunikace společnosti Siemens. Jedná se o osvědčené řešení pro aplikaci jednotného zasílání zpráv ve firemním prostředí, které využívá flexibilní architekturu založenou na průmyslových standardech. Řešení podporuje řadu komunikačních platforem Siemens i třetích stran. Využití technologií SIP, IP a ISDN zajišťuje dokonalou ochranu investic. Řešení lze navíc integrovat se všemi hlavními softwarovými nástroji pro skupinovou práci (groupware), jako je Microsoft Exchange/Outlook, IBM Lotus Domino/Notes, Novell GroupWise a Qualcomm Eudora, a podporuje i souběžný provoz více e-mailových systémů na jedné platformě.
Univerzální architektura HiPath Xpressions nabízí řadu možností a tím pádem větší flexibilitu při implementaci a provozu jednotné komunikace ve firemním prostředí. Pomocí HiPath Xpressions tak uživatelé například mohou přistupovat ke všem svým komunikačním nástrojům, jako je hlasová schránka, fax a e-mail, prostřednictvím jediné univerzální schránky v podstatě odkudkoliv, pomocí standardního e-mailového klienta nebo webového prohlížeče. K přístupu mohou využít celou řadu koncových zařízení, včetně stolního telefonu, mobilu či softwarového klienta na PC. Uživatelé mohou navíc přijímat a odesílat krátké textové zprávy (SMS) z telefonu, standardního e-mailového klienta nebo webového prohlížeče, stejně jako využívat SMS upozornění o nových zprávách ve své integrované univerzální schránce. Tyto možnosti, spolu s flexibilitou a snadnou integrací messagingových služeb a datového přístupu, jsou zejména užitečné pro zaměstnance na cestách, kteří potřebují zvýšit svou dostupnost, ušetřit čas a rychle reagovat na příchozí zprávy během dne.
Uživatelé HiPath Xpressions si nyní mohou personalizovat telefonní rozhraní své schránky pomocí zkrácených povelů či emulací povelů z jiného systému, na který jsou zvyklí. Tato možnost zrychluje proces osvojení a usnadňuje přechod uživatelů na HiPath Xpressions. Uživatelé, kteří dosud neměli integrovaný e-mail, navíc nyní mohou přijímat e-mailová upozornění, která je dovedou přímo k jejich hlasovým zprávám. Systém tak nabízí větší uživatelské pohodlí bez vynaložení dodatečných nákladů a úsilí spojených s integrací e-mailu.
„Jelikož HiPath Xpressions nabízí SIP konektivitu pro HiPath 8000, představuje jasnou volbu pro firmy, které hledají nákladově efektivní, snadnou spravovatelnou platformu pro jednotné zasílání zpráv na bázi průmyslových standardů s komplexní sadou funkcí a škálovatelnou architekturou,“ uvedl Udo Sebald, viceprezident pro řízení produktů HiPath, Siemens Enterprise Communications. „Toto řešení navíc představuje výkonný nástroj pro firmy s vysoce mobilními zaměstnanci, pobočkami v různých zeměpisných oblastech, a velkým množstvím časově kritických projektů. HiPath Xpressions umožňuje přístup k lidem i zprávám v reálném čase a na vyžádání, a posiluje tak interakci a reakceschopnost firmy vůči jejím zákazníkům.“
HiPath Expressions již používá více než 5000 zákazníků na celém světě. Neustálý vývoj tohoto nástroje představuje další důkaz odhodlání společnosti Siemens dodávat řešení na bázi průmyslových standardů, umožňující realizaci skutečně otevřené jednotné komunikace ve firemním prostředí.