Hlavní navigace

Siemens OpenScape zvyšuje reakceschopnost a produktivitu firem s platformou IBM Lotus Sametime

[Tisková zpráva] Společnost Siemens Enterprise Communications ohlásila dostupnost své aplikační sady pro jednotnou komunikaci OpenScape v kombinaci s platformou IBM Lotus Sametime. OpenScape přináší uživatelům populární platformy Lotus Sametime pokročilé funkce pro spolupráci, jako je vyvolání spojení či konference na kliknutí, stejně jako funkce založené na údajích o aktuální dostupnosti uživatele. Uživatelé získávají prostřednictvím integrace OpenScape s IBM Lotus Sametime výkonné nástroje pro jednotnou komunikaci, které zvýší jejich produktivitu práce a zrychlí proces osvojování nových funkcí. Firmy tak budou moci rychleji realizovat přínosy obchodně-komunikačních procesů i přidanou hodnotu strategie servisně orientované architektury (SOA), která zahrnuje spolupráci a jednotnou komunikaci.

Sdílet

„Předpokladem úspěchu firmy v informační éře je maximální zjednodušení vnitřních i vnějších komunikačních procesů,“ říká Jonathan B. Spira, generální ředitel a hlavní analytik společnosti Basex, která se zabývá výzkumem znalostní ekonomiky. „Řešení, jako je OpenScape, umožňuje znalostním pracovníkům využívat nejcennějšího zdroje firmy, totiž vlastních zaměstnanců, tím nejrychlejším a nejpříhodnějším způsobem.“

Nové řešení zjednodušuje komunikaci tím, že odstraňuje překážky a prodlevy, které s sebou přináší fragmentované systémy pro hlasovou, datovou, bezdrátovou a mobilní komunikaci, dosud běžné ve většině firem. Integrace s platformou Lotus Sametime poskytne uživatelům aktuální údaje o dostupnosti volaného, na jejichž základě budou moci hned na první pokus zvolit tu nejvhodnější metodu a okamžik pro efektivní komunikaci. Aplikační sada Siemens OpenScape vytváří ve firmách podmínky pro lepší spolupráci a produktivitu, takže zaměstnanci tráví méně času tříděním e-mailů a vyřizováním duplicitních dotazů, a více času produktivní činností. Mezi nové a jedinečné vlastnosti aktuální verze OpenScape patří mimo jiné možnost automatického přechodu z jednoho koncového zařízení na druhé na základě signalizace dostupnosti.

Siemens OpenScape umožňuje řízení veškerých komunikačních nástrojů, včetně osobního počítače, služební pevné linky, mobilního telefonu, kapesního počítače, domácí pevné linky, instant messagingu, e-mailu, hlasové schránky či hlasové, video a webové konference, z jednoho místa. Zároveň vytváří podmínky pro jejich snadné a efektivní využití v pracovním procesu: členové projektových týmů jsou vzájemně dosažitelní vždy a napoprvé; výzkumní pracovníci mohou rychle najít a sdílet informace v reálném čase; obchodní a marketingové týmy dokáží daleko lépe reagovat na potřeby svých zákazníků.

Rámec otevřené komunikace
OpenScape je aplikační sada založená na komunikačním protokolu SIP (Session Initiation Protocol), která poskytuje jednotný a všudypřítomný přístup k zařízením, funkcím a vlastnostem v rámci sítě jednotné komunikace. Sada OpenScape je postavena na jednotném aplikačním rámci servisně orientované architektury (SOA) společnosti Siemens. Těsnou integraci s procesně orientovanými aplikacemi zajišťují otevřené nástroje pro vývoj webových služeb na bázi SOA, které firmám umožňují začlenit nástroje pro komunikaci v reálném čase s údaji o aktuální dostupnosti do procesů postavených na reakceschopnosti jako jsou CRM (Customer Relationship Management) a ERP (Enterprise Resource Planning) systémy. Jelikož se navíc jedná o otevřené řešení, založené na průmyslových standardech, mohou v něm zákazníci s pobočkovými komunikačními systémy či aplikacemi od různých dodavatelů provádět okamžitá vylepšení. Servisně orientovaná architektura společnosti Siemens poskytuje otevřený jednotný rámec společných funkcí a služeb pro všechny firemní aplikace v portfoliu Siemens.

„OpenScape nabízí nejotevřenější, nejúplnější a nejflexibilnější řešení jednotné komunikace na světě,“ říká Thomas Zimmermann, COO a člen představenstva společnosti Siemens Enterprise Communications. „Konkurenční výhodou pro naše zákazníky je snadná integrace s klíčovými obchodními systémy a procesy, široká nabídka vlastností zabudovaných přímo v aplikacích, IT a telefonních prostředích, stejně jako podpora více instalačních modelů a přístupových modů.“

Implementace platformy Siemens HiPath 8000 jakožto nativního IP systému pro firemní komunikaci v reálném čase na bázi SIP pak uživatelům aplikační sady Siemens OpenScape přináší další zvýšení výkonnosti a funkcionality systému.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).