Tyto funkce mohou pomoci podnikům zvyšovat produktivitu a zlepšovat spolupráci zaměstnanců. Prokazatelně lze docílit snížení celkových nákladů na vlastnění a rychlejší návratnost investice.
HiPath 8000 jako jediný nativní SIP softswitch v oblasti podnikových sítí umožňuje masivní rozšiřitelnost od 300 až do 100 000 uživatelů na systém. V síti je počet uživatelů prakticky neomezený. HiPath 8000 byl navržen pro operátory a poskytuje tudíž odpovídající spolehlivost, zabezpečení proti výpadků, jakož i obnovení provozu bez přerušení. Používání otevřených rozhraní SIP, SIP Q, SOA (Service Oriented Architecture) a rozhraní internetových služeb umožňuje zjednodušení integrace do obchodních postupů.
Nejdůležitější funkce nového systému HiPath 8000 V3.0 zahrnují: Uživatelé: Rozšířená komunikace s elegantní řadou SIP telefonů OpenStage od firmy Siemens, pro které je charakteristické inovační uživatelské rozhraní, bezdrátové Bluetooth rozhraní a snadná synchronizace dat s mobilními telefony.
Síťování: podpora ENUM (elektronické očíslování) pro umožnění komunikace propojených systémů ve všech doménách privátní a veřejné IP sítě, jakož i přenosnosti lokálního čísla pro poskytovatele služeb; rozšířený SIP Q pro zlepšení komunikace mezi systémy HiPath.
Aplikace: Rozšířená aplikační rozhraní pro podporu vynikajícího systému jednotné komunikace a zjišťování přítomnosti OpenScape, nové aplikace v koncových zařízeních OpenStage, právě uvedená na trh aplikace MobileConnect, rozšířené funkce kontaktního centra HiPath ProCenter, aplikace OEM a mnohem více.
Systém: Multibitové kódování pro jazyky Středního východu a asijské jazyky; dynamické licencování; softwarové vývojové sady pro jazyk popisu internetových služeb (WSDL).
Bezpečnost: Šifrování užitečné informace; TSL a SSL šifrování pro větší bezpečnost komunikace server-server a server-aplikace.
Správa: Vše je podporováno vysoce profesionální a integrovanou správou a operačním systémem.¨
„Základem při vývoji platformy HiPath 8000 je otevřený komunikační model na bázi standardů. Jsme přesvědčeni, že jen takto můžeme poskytnout našim zákazníkům nejvyšší uživatelský komfort a lepší efektivitu používání, jakož i nižší náklady a vyšší výnosnost“, řekl Thomas Zimmermann, COO, Siemens Enterprise Communications.