V CS 15–54 sledovalo seriál o rodině ze Spriengfieldu průměrně 86 200 diváků, tj. 1,5 % z celkové populace, v CS 15–40 pak 71 900 diváků (1,8 % z celkové populace). Podíl na trhu u CS 15–54 dosáhl průměrné hodnoty 3,67 %, v CS 15–40 dokonce 5,30 %, přičemž u 9. dílu překročil share v CS 15–40 hranici sedmi procent.
I ve druhý lednový den, kdy program Prima COOL začal pravidelně vysílat dva díly za sebou, měla rodina Simpsonových u diváků úspěch. Oba díly v premiéře od 18.35 hod. zlákaly v CS 15+ průměrně 124 500 diváků (11. díl 125 000, 12. díl 124 000), což činilo 1,4 % z celkové populace. Podíl na trhu tak dosáhl hodnoty 3,69 %. V CS 15–54 zaznamenala žlutá rodina úspěch u průměrně 109 000 diváků, tj. 1,9 % z celkové populace, a Simpsonovi tak průměrně za oba odvysílané díly dosáhli hodnoty 6,21 % podílu na trhu. U CS 15–40 byl tento den potěšitelný především share, a to jak u premiérově vysílaných dílů od 18.35 hod. (11. díl 8,87 %, 12. díl 9,02 % podílu na trhu), tak zejména při opakování 7. dílu seriálu ve 12.40 hod., jehož vysílání dosáhlo hodnoty share 10,08 %.
Z hlediska sledovanosti byl ale celý 53. týden na Prima COOL u CS 15–40 nadprůměrný – dokonce nejúspěšnější od začátku měření. V průměru jej sledovalo 14 100 diváků a v prime time (18:00 – 23:00) dokonce 29 500 diváků. Nejvyšších hodnot dosáhl páteční a sobotní večer (18:00 – 23:00). V pátek Prima COOL průměrně v tuto dobu sledovalo 60 700 tisíc diváků, v sobotu 48 600 diváků.