Hlavní navigace

SITRONICS ohlásil novou koncepci formování svého produktového portfolia

[Tisková zpráva] Moskva, Barcelona, 12.února 2008 – SITRONICS, přední dodavatel telekomunikačních řešení, informačních technologií a mikroelektroniky v Rusku a zemích SNS, ohlásil na mezinárodní výstavě Mobile World Congress 2008 ve španělské Barceloně novou produktovou strategii své telekomunikační divize.

Doba čtení: 1 minuta

Hlavními cíli nové produktové strategie divize SITRONICS Telecom Solutions je rozvoj vlastních špičkových produktů s vysokou přidanou hodnotou v nejrychleji rostoucích segmentech trhu, maximálně efektivní využití partnerství při vývoji a zlepšování komplexních produktů i služeb a nasazení centralizovaného řízení produktového portfolia a kvality produktů.

V rámci nové produktové strategie telekomunikační divize plánuje SITRONICS investovat především do segmentů trhu s průměrným ročním tempem růstu minimálně 15%. Již nyní věnuje společnost SITRONICS velkou pozornost oblasti výzkumu a vývoje, do které investuje přibližně 10% svých ročních zisků.

V nejbližší době se společnost SITRONICS chystá proniknout na nové perspektivní trhy, jako jsou např. IMS, mobilní WiMax (802.16e) a Indoor řešení založené na 3G technologii.

Nové produktové portfolio společnosti SITRONICS bude složeno z řešení pro širokopásmový bezdrátový přístup, NGN sítí, řešení pro doručování obsahu a doplňkových služeb a z řešení OSS/BSS, pro společnost tradičních . Díky tomuto zaměření se SITRONICS chystá výrazně zvýšit svůj podíl na trzích Ruska, Evropy, Středního Východu a Afriky.

„Aktivně pracujeme na vývoji nových produktů a řešení pro telekomunikační oblast,“ říká viceprezident společnosti SITRONICS pro nové technologie, Michail Miňkovskij. „Naše produktové portfolio je tvořeno ze tří zdrojů. Zaprvé jsou to naše vlastní produkty vyrobené specialisty v Čechách, Rusku a Řecku. Druhým zdrojem jsou partnerství s technologickými společnostmi v Rusku i v jiných zemích. Třetím je získání perspektivních řešení prostřednictvím fondu Coral/Sistema Strategic Fund. Optimalizace produktového portfolia, nové trendy ve vývoji a prohloubení součinnosti mezi podniky telekomunikační divize povedou ke zvýšení konkurenceschop­nosti řešení společnosti.“