Hlavní navigace

SITRONICS ohlásil novou koncepci formování svého produktového portfolia

[Tisková zpráva] Moskva, Barcelona, 12.února 2008 – SITRONICS, přední dodavatel telekomunikačních řešení, informačních technologií a mikroelektroniky v Rusku a zemích SNS, ohlásil na mezinárodní výstavě Mobile World Congress 2008 ve španělské Barceloně novou produktovou strategii své telekomunikační divize.

Sdílet

Hlavními cíli nové produktové strategie divize SITRONICS Telecom Solutions je rozvoj vlastních špičkových produktů s vysokou přidanou hodnotou v nejrychleji rostoucích segmentech trhu, maximálně efektivní využití partnerství při vývoji a zlepšování komplexních produktů i služeb a nasazení centralizovaného řízení produktového portfolia a kvality produktů.

V rámci nové produktové strategie telekomunikační divize plánuje SITRONICS investovat především do segmentů trhu s průměrným ročním tempem růstu minimálně 15%. Již nyní věnuje společnost SITRONICS velkou pozornost oblasti výzkumu a vývoje, do které investuje přibližně 10% svých ročních zisků.

V nejbližší době se společnost SITRONICS chystá proniknout na nové perspektivní trhy, jako jsou např. IMS, mobilní WiMax (802.16e) a Indoor řešení založené na 3G technologii.

Nové produktové portfolio společnosti SITRONICS bude složeno z řešení pro širokopásmový bezdrátový přístup, NGN sítí, řešení pro doručování obsahu a doplňkových služeb a z řešení OSS/BSS, pro společnost tradičních . Díky tomuto zaměření se SITRONICS chystá výrazně zvýšit svůj podíl na trzích Ruska, Evropy, Středního Východu a Afriky.

„Aktivně pracujeme na vývoji nových produktů a řešení pro telekomunikační oblast,“ říká viceprezident společnosti SITRONICS pro nové technologie, Michail Miňkovskij. „Naše produktové portfolio je tvořeno ze tří zdrojů. Zaprvé jsou to naše vlastní produkty vyrobené specialisty v Čechách, Rusku a Řecku. Druhým zdrojem jsou partnerství s technologickými společnostmi v Rusku i v jiných zemích. Třetím je získání perspektivních řešení prostřednictvím fondu Coral/Sistema Strategic Fund. Optimalizace produktového portfolia, nové trendy ve vývoji a prohloubení součinnosti mezi podniky telekomunikační divize povedou ke zvýšení konkurenceschop­nosti řešení společnosti.“

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).