Hlavní navigace

Škatulata na Atlasu

[Tisková zpráva] (Praha, 6. září 2007) Po odstartování nové strategie Atlas+ předal prvního září David Duroň žezlo generálního ředitele společnosti Atlas.cz a.s. dosavadnímu finančnímu řediteli Pavlu Doležalovi. V Atlasu nastaly i další personální přesuny, a to na pozici produktového ředitele a ve vedení marketingového oddělení.

Sdílet

Na pozici produktového ředitele se představí Jan Kuneš, který v Atlasu zatím zastával funkci produktového manažera pro mailové služby. Jeho předchozím působištěm byla společnost Computer Press, kde pracoval v pozici šéfredaktora internetového IT magazínu Živě.cz. „Mým cílem je modernizovat stávající služby a trvale nasměrovat vývoj nových internetových projektů naší společnosti k lepšímu využití moderních technologií a trendů v oblasti webových služeb,“ uvádí Jan Kuneš.

Změny doznalo i marketingové oddělení. Na místo marketingového manažera nastoupil Martin Březina, který doposud působil ve společnosti Atlas.cz na pozici specialisty BTL komunikace. Před nástupem do Atlasu pracoval Březina v agentuře GCI Praha jako PR konzultant. “Rozjeli jsme Atlas+ a jedeme dál. Naši uživatelé a konkurence se mají na co těšit,“ říká s úsměvem Martin Březina.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).