Za první pololetí roku 2008 navštívilo webové stránky www.aaaauto.cz přes 1,8 milionu unikátních návštěvníků, kteří si prohlédli téměř 40 milionů stránek. Skupina AAA AUTO klade na rozvoj elektronického obchodu velký důraz, pomocí internetu nebo telefonu vykoupí či prodá 52 % všech automobilů.
Hlavním cílem nové verze webových stránek je snaha o maximálně intuitivní ovládání. Výhodou je i grafické zpracování, které svým moderním stylem odpovídá posledním trendům v oblasti webdesignu. „Rychlá orientace uživatele v obsahu je zajištěna i unikátně řešeným našeptávačem. Ten zjednoduší volbu a navede uživatele až k nabídce, z níž si určitě vybere,“ řekla viceprezidentka skupiny AAA AUTO Karolína Topolová.
Na www.aaaauto.cz naleznou uživatelé v České republice detailní údaje o vozech z kompletní nabídky AAA AUTO. „U automobilů ve vyhledávači zásadně nabízíme fotografie, které zachycují jejich reálný stav. Každý klient má také možnost si vůz okamžitě on-line rezervovat s tím, že mu bude zdarma dopraven do nejbližšího ze 16 autocenter AAA AUTO v České republice,“ dodala Karolína Topolová.