Odborníci na stránkách naleznou nejen finanční výsledky vybraných společností skupiny, ale dozví se rovněž podrobnosti o samotné skupině, jejích aktivitách a nabídce. Součástí stránek je také nebývale rozsáhlý seznam důležitých kontaktů napříč všemi zeměmi, kde Home Credit působí.
Grafický design, implementace řešení a samotná technická realizace vznikala v FG Forrest na základě konceptu, který vytvářela společnost 85Four v Londýně. Konzultace obsahu a tvorbu textů měla ve spolupráci s mezinárodním týmem Home Creditu na starosti rovněž londýnská agentura FD.
Zásadní změnou oproti původnímu provedení webové prezentace je vyšší důraz na přehlednost, obsáhlost korporátních údajů a snadnou dohledatelnost informací. S ohledem na tyto požadavky vznikla ve struktuře nová místa, stejně tak, jako se objevily zcela nové moderní funkcionality šité tomuto projektu na míru. Za všechny můžeme jmenovat například integrovaný přehrávač audiovizuálních souborů (Webcasts), automatické zasílání upozornění na nové položky (Update Alert) nebo centrální místo pro vyhledávání a stahování dokumentů (Download Library). Jde o přesně definované nástroje s jasnou funkcí, které usnadní uživateli cestu k požadovaným dokumentům. Web je rovněž připraven na případnou realizaci dalších jazykových mutací či spuštění heslem chráněných sekcí (registrace) v budoucnu.
Celá struktura nového webu je postavená na systému Edee CMS. Autorský user friendly systém společnosti FG Forrest je snadno přizpůsobitelný a použitelný pro všechna webová řešení, od microsites, přes intranety až po strukturálně složité korporátní portály.
„Tvorbě nových stránek skupiny Home Credit věnoval tým FG Forrest patřičný zájem a pozornost. Za největší změnu a přínos považuji vznik nových funkčních míst, která velmi zpřehlední informačně tolik obsáhlý web. Propracovaný systém struktury a logická navigace společně zaručují vysokou intuitivnost ovládání a snadnou orientaci uživatele,“ uvádí Aleš Bednář, Project Manager společnosti FG Forrest.
„Skupina Home Credit od roku 2005, kdy byly spustěny původní webové stránky, rovněž vytvořené agenturou FG Forrest, se velmi rozrostla a začala úspěšně poskytovat své služby v pěti nových zemích – Kazakhstánu, Ukrajině, Bělorusku, Číně a Vietnamu. Home Credit se tak stal jednou z nejvýznamnějších společností spotřebitelského financování v Evropě a Asii. Tento fakt s sebou přinesl potřebu intenzivnější komunikace s investory a odbornou veřejností,“ vysvětluje důvody vzniku nového webu David Sahula, specialista komunikace skupiny PPF a Home Credit, a dodává: „Internetové stránky jsou v současné době jedním z hlavních a nepostradatelných nástrojů Investor Relations. Tomuto faktu je podřízena struktura i samotné zpracování našeho nového webu, které je mírně odlišné od obecných korporátních prezentací.“
Společnost FG Forrest v minulosti také vytvořila weby a intranet pro český a slovenský Home Credit, se kterým spolupracuje i nadále na přípravě různých specializovaných microsites.