Hlavní navigace

SLEDOVANOST PRIMA TV V 15. TÝDNU

[Tisková zpráva] Výsledky Prima TV v minulém týdnu byly velmi pozitivní. Průměrný podíl na trhu v prime time byl 22,4 % všech dospělých diváků nad patnáct let.

Sdílet

Nejsledovanějším pořadem 15. týdne byla „Rodinná pouta II“. Oba dva díly přilákaly v průměru 1 359 000 dospělých diváků starších 15 let.

Sledovanost reality show „VyVolení“ stále stoupá. Průměrně přilákala hlavní show více než 950 tisíc diváků denně. Nejlepších výsledků jsme dosáhli v neděli 16. 4., kdy si příchod Petra Zvěřiny do Vily nenechalo ujít 1,130 milionu dospělých diváků – doposud jde o rekordní sledovanost druhé série reality show. Tento nedělní díl byl zajímavý nejvíce pro muže ve věku 15 – 24 let. Podíl na trhu v této cílové skupině byl 63,10 % ze všech mužů tohoto věku sledujících televizní obrazovky. Obdobně úspěšná byla čtvrteční „Výzva“. Tu si vybralo 60 % žen ve věku 15 – 24 let, které se dívaly na TV. Průměrný podíl na trhu této cílové skupiny při sledování „VyVolených“ (hlavní pořad) činil v minulém týdnu 45 %.

Úspěšným pořadem se stalo i „Jen blbni!“. Páteční díl přilákal téměř milion diváků. Podíl na trhu všech diváků starších 15 let u tohoto pořadu dosáhl 26,4 %. Další pořad z naší redakce vlastní tvorby „Chůva v akci“ se může pyšnit 1,063 milionu diváků starších patnácti let.

V pondělí tento týden odvysílala Prima TV první díl nového magazínu „EXTRA“, který si vedl velmi dobře a zaznamenal velký úspěch. Zdvojnásobil počet dospělých diváků (659 tisíc) v tomto slotu, ve kterém vystřídal „Párty s kuchařem“ a který běží proti televiznímu zpravodajství na obou konkurenčních stanicích. Na Velikonoční pondělí diváky zaujala i naše filmová nabídka. Například oblíbený film „Souboj titánů“ si vybralo 50,42 % ze všech mužů ve věku 35 – 44 let, kteří trávili čas před televizní obrazovkou.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).