Hlavní navigace

SLEDOVANOST PRIMA TV V 16. TÝDNU

[Tisková zpráva] Minulý týden znamenal pro Prima TV další výrazné zlepšení. Průměrný podíl na trhu v prime time byl 23,5 % všech dospělých diváků. Nejsledovanějším pořadem byla stále Rodinná pouta, která přilákala v průměru dokonce o čtvrt milionu diváků více než v týdnu minulém. Úterní a čtvrteční díl vidělo v průměru více než 1 400 000 diváků starších 15 let. Velmi dobře si vedla reality show VyVolení, nový magazín EXTRA a zahraniční filmy.

Sdílet

Naše reality show VyVolení stále patří k nejsledovanějším pořadům na televizních kanálech. Každý díl si v průměru najde téměř 950 tisíc dospělých diváků. Samozřejmě nejvíce VyVolení lákají mladší diváky. Nedělní díl (23.04.) vidělo 57,8 % ze všech žen ve věku 15–24 let, které sledovaly televizi. Tentýž díl přilákal i mladé muže ve věku 15–24 let. Ze všech mužů tohoto věku přítomných u televizních obrazovek to bylo 44,2 %. A například Výzvu ve čtvrtek sledovalo 52 % ze všech žen ve věku 25–34 let, které trávily čas u televizní obrazovky. Diváky láká nejen hlavní show VyVolených. I Noční show je velmi přitažlivá. Pořad z 19.4. vidělo 54 % ze všech mužů ve věku 25–34 let u televize.

Nový magazín EXTRA, který má za sebou první týden vysílání, je velmi úspěšný. Každý díl vidělo v průměru 604 tisíc diváků starších 15 let. Vzhledem ke konkurenčním zpravodajským pořadům vysílaným ve stejném čase jako náš magazín je to výborný výsledek. Sobotní díl vidělo dokonce 20 % ze všech dospělých diváků u televizních obrazovek. Tentýž díl si vybralo 34,3 % ze všech žen ve věku 35–44 let, které sledovaly televizi.

Minulý týden byl i ve znamení kvalitních filmů. Z nich si mohli vybrat diváci každého věku či pohlaví. Ve středu mohli sledovat akční film s Brucem Willisem Poslední zůstává, který si zvolilo 44,2 % mužů ve věku 15–24 let trávících čas u televizní obrazovky. Sobotní thriller Likvidátor si vybralo přes 37 % ze všech mužů ve věku 35–44 let sledujících televizi. Nedělní romantický film Druhá nebo první oslovil ve velké míře ženy – sledovalo ho dokonce 53,6 % ze všech žen ve věku 15–24 let, které se dívaly na televizi.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).