Hlavní navigace

Sledovanost TV Nova byla v týdnu od 13. do 19. 11. opět rekordní

[Tisková zpráva] Právě uplynulý televizní týden (13. – 19. 11. 2006) byl opět ve znamení úspěchu TV Nova. Její pořady sledovalo během celého dne průměrně 44,56 % diváků (kategorie 15+) z těch, kteří v danou dobu sledovali některý z televizních programů, což je druhý nejvyšší podíl na divácích od začátku roku 2006. Ještě úspěšnější byla Nova v hlavním vysílacím čase – zde dosáhla v kategorii 15+ share 51,36 %, což je rekordní podíl na divácích za rok 2006 a dokonce druhý nejúspěšnější od roku 2003.

Sdílet

Praha 20. listopadu 2006 – Minulý týden však byla Nova úspěšná nejen v již zmíněné kategorii diváci 15+, ale i v dalších cílových skupinách. V kategorii 15 – 54 let byl průměrný podíl na sledovanosti za celý den 48,33 % diváků, což je druhý nejvyšší share od začátku roku 2003.

Také v hlavním vysílacím čase (19 – 23 hodin) bodovala nejen u diváků v kategorii 15+, ale i u dospělých 15 – 54 let a 15 – 49 let. V první z kategorií dosáhl podíl na sledovanosti zatím nejvyšší hodnoty od začátku roku – 54,98 %, což je nejvyšší share od začátku roku 2003. Ve druhé kategorii pak magickou hranici 55 % dokonce překročil – podíl na sledovanosti totiž činil 55,66 %.

Na zmíněné rekordní sledovanosti se v minulém týdnu podílely nejen Televizní noviny, Sportovní noviny, ale také původní seriály Pojišťovna štěstí a Ordinace v růžové zahradě, pěvecká show Česko hledá SuperStar, magazín Televizních novin Střepiny, zahraniční seriály Kriminálka Las Vegas, Kriminálka Miami a Ztraceni, ale i řada dalších pořadů. Například páteční ČR : SR Test národa 2006 (share 64 %, kategorie 15+), v sobotu uváděné Koření (od začátku roku poprvé překročilo v kategorii dospělí 15+ share 40% – dosáhlo hodnoty 40,62 %) nebo Rady ptáka Loskutáka, které měly rekordní rating – 18,1 %

Pátek 17. listopadu byl s podílem na divácích 61,17 % navíc druhým nejúspěšnějším dnem za prime time od roku 2005 (kategorie dospělí 15+) – první byl 1. leden 2005 s podílem 61,97.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).