Jednoduchý princip, označovaný dnes jako hromadné nakupování, dokázal změnit běžné chování internetové populace v nákupní šílenství. Slevy jsou většinou vyšší než 40 % a aktivují se po dosažení minimálního počtu zákazníků. Nabídku je možné nakupovat jeden až několik dní.
Čísla z roku 2010 potvrzují, že se zrodil opravdový fenomén. Jen ve druhém pololetí roku 2010 dokázali návštěvníci na stránkách s hromadnými nákupy vygenerovat obrat vyšší než 250 milionů korun.
Za jedinou nabídku „Romantický relaxační pobyt pro 2 ve Wellness hotelu Kazdův Dvůr“ utratili uživatelé na Slevomat.cz více než 5 milionů korun. „Jídlo v restauraci Vabene“ na mydeals.cz zakoupilo 6788 uživatelů. Prvních pět největších slevových serverů ušetřilo v roce 2010 uživatelům více než 284 milionů korun.
Další zajímavá čísla z roku 2010 naleznete na novém blogu stránek www.SlevaX.cz, který i v budoucnu bude přinášet informace a zajímavosti o hromadném nakupování. Dnes si přečtěte krátký dotazník slevového serveru KupDnes.cz společnosti Internet Info.