Co systém Slink.cz nabízí? Pro publishery je to příležitost pro získání dalších finančních prostředků, pro inzerenty má systém mnohem větší využití – díky nákupu dostatečného množství zpětných odkazů lze dostat internetové stránky na vybraná klíčová slova ve vyhledávačích na vyšší pozice a tím tak zvýšit například prodej daného produktu.
Cena každého odkazu je stanovena automatickým algoritmem podle různých údajů – GTPR, Alexa Rank, Sranku, stáří a velikost webu. Publisher může u každé stránky zadat minimální cenu, pod kterou odkazy nechce prodávat. Nezadá-li minimální cenu, nebo je-li nižší než cena stanovená algoritmem, použije se cena automatická, jinak cena stanovená ručně.
Náš hlavní cíl je navázat s klienty prospěšnou spolupráci pro obě strany. Systém je momentálně takřka hotov a první spokojení klienti již zpětné odkazy přes Slink.cz nakupují. „Ve zpětných odkazech je podle mého názoru budoucnost a doufáme, že díky Slinku se tato forma reklamy uchytí v České republice stejně tak, jako je tomu ve světě“ uvedl Ondřej Havlín, jeden z majitelů projektu. Ladislav Nosákovec, spolumajitel Slinku k tomu dodal; „Pokud se potřebujete rychle dostat ve vyhledávači na první pozice na dané klíčové slovo, neznám jednodušší způsob, než si otevřít Slink.cz, v krátkosti si vybrat weby na kterých chci mít odkaz uveden, bez jakýchkoliv průtahů zaplatit a už jen pozorovat výsledky“. V jednoduchosti vidí autoři hlavní potenciál – odpadá totiž zdlouhavé a individuální domlouvání s majiteli internetových stránek.