Hlavní navigace

Sněženky a machři po 25 letech se na Nově setkaly s obrovským úspěchem

[Tisková zpráva] Česká komedie Sněženky a machři po 25 letech, který TV Nova uvedla v sobotu 21. listopadu ve 20 hodin, byla v cílové skupině D15-54 nejsledovanějším nezpravodajským pořadem právě uplynulého víkendu z hlediska podílu na publiku i ratingu. Dívalo se na ni téměř 70 % diváků cílové skupiny D15-54, rating činil 25,4 %. Na úspěchu víkendových dnů se rovněž podílela nedělní pěvecká soutěž Česko Slovenská SuperStar s podílem 59,60 % za D15-54. Sobotní prime time byl pro Novu zároveň nejúspěšnějším od roku 2006 a uplynulý týden byl s průměrem podílu na sledovanosti v prime time 52,21 % nejúspěšnějším týdnem od začátku letošního roku.

Sdílet

Praha 23. listopadu 2009 – Obrovský úspěch z hlediska sledovanosti v prime time zaznamenala TV Nova v uplynulém týdnu (16. – 22. 11. 09). Ten byl s průměrným podílem na publiku 52,21 % nejúspěšnějším týdnem od roku 2007. Nejvíce k tomu přispěl sobotní prime time, v němž TV Nova uvedla komedii Viktora Tauše Sněženky a machři po 25 letech, na jejímž vzniku se sama podílela. Příběh o setkání bývalých spolužáků, účastníků někdejšího školního zájezdu na hory zaznamenal v cílové skupině D15–54 podíl na publiku 69,55 %. V kategorii 15+ činil share 57,57 %, což znamená, že se na toto volné pokračování legendární kultovní komedie z roku 1982 dívaly 2 193 tisíce dospělých diváků. Sobotní prime time byl současně nejúspěšnějším prime time z hlediska dne od r. 2006 a třetím nejúspěšnějším prime time od r. 2005.

Na úspěchu sledovanosti celého uplynulého víkendu se tradičně podílel i nedělní přímý přenos pěvecké soutěže Česko Slovenská SuperStar. Sledovalo jej 59,60 % diváků kategorie 15–54 let, což je druhý nejúspěšnější share od začátku jejího vysílání v září 2009. Současně měl tento přímý přenos dosud nejvyšší televizní rating – 23,0 % za D15–54. V cílové skupině 15+ měla Česko Slovenská SuperStar podíl 54,93 %, což znamená, že ji sledovalo celkem 2171 tisíce dospělých diváků.

Vynikající podíl na publiku – 52,68 % – měla i repríza původních Sněženek a machrů, uvedená v pátek 20.11. od 20 hodin, a tradičně také publicistický magazín Střepiny, jehož share za D15–54 činil 57,47 procent.

Zdroj: ATO Mediaresearch

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).