Hlavní navigace

Sociální sítě a marketingové možnosti jejich využití

[Tisková zpráva] Nový kurz Počítačové školy Gopas pro firmy a podnikatele.

Sdílet

Praha, 27. května 2010 – Počítačová škola GOPAS připravila nový kurz zaměřený na využití sociálních sítí ve firemní komunikaci a propagaci. Tento kurz je určen malým a středním firmám, podnikatelům, marketingovým manažerům a PR pracovníkům. Zkrátka všem, kteří chtějí využívat moderní nástroje ke komunikaci a efektivní propagaci svých firem, produktů a služeb. Účastníci kurzu se seznámí s informacemi o historii a současnosti sociálních sítí. Hlavní náplní kurzu bude téma efektivního používání sociálních sítí v marketingu, propagaci a komunikaci s partnery a zákazníky. Požadovanou vstupní znalostí na tento jednodenní kurz je pouze elementární schopnost práce s PC.

Sociální sítě jsou každopádně dnes hitem jak v soukromé, tak i v komerční sféře. Základním principem jejich fungování není publikování, ale sdílení informací. Uživatelé těchto sítí vytvářejí virtuální společenství vzájemně propojená vztahy a v rámci těchto společenstev sdílejí krátké texty, fotografie, videa, odkazy na webové stránky a další informace. Facebook, Twitter, MySpace, Linkedln a další sociální sítě jsou tak kvalitativně novou formou života informací na internetu. Jsou přístupné každému a zároveň nabízejí nezanedbatelný marketingový potenciál.

„Sociální sítě představují velký potenciál v marketingu, v mediální komunikaci, ve vnitrofiremní komunikaci, v lobbyingu i v dalších oblastech, kde se vyměňují informace. Jsou levnou, v optimálním případě dokonce bezplatnou, platformou propagace produktu, služby nebo i politického názoru. Současně však přinášejí rizika, například relativně známé riziko zneužití virtuální identity. Tato rizika však neznamenají, že bychom sociální sítě neměli používat. Naopak, když se je naučíme používat kvalitně a efektivně, mouhou nám sloužit a přinášet profit“ říká PhDr. Vojtěch Bednář, odborný lektor Počítačové školy GOPAS, a dále předpovídá: „tak, jako nám zevšedněly webové časopisy nebo mobilní telefony, zevšední nám brzy i sociální sítě. Paradoxně tím zajímavějšími se z hlediska komunikace firem, organizací i jednotlivců tyto sítě stanou“.

Bližší informace o tomto kurzu najdete na webové stránce společnosti GOPAS.

O společnosti GOPAS, a. s.
Počítačová škola GOPAS, a. s., zahájila činnost v roce 1992. Soustředila se výhradně na vzdělávání v oboru výpočetní techniky a manažerských dovedností. Důsledným dodržováním této dlouhodobé strategie se společnost vypracovala mezi nejuznávanější firmy v oboru. Díky své specializaci si vytvořila podmínky pro skutečně partnerské vztahy nejen se zákazníky z řad uživatelů, ale umožnilo jí to rovněž spolupráci s předními dodavateli výpočetní techniky a systémovými integrátory. Za rok 2008 prošlo kurzy výpočetní techniky v prostorách počítačové školy GOPAS skoro 30 000 absolventů. Počítačová škola GOPAS je držitelem nejvyšších dosažitelných autorizací v oblasti vzdělávání firem Microsoft (Microsoft Gold Certified Partner for Learning Solutions), Oracle (OAEC), IBM (IBM Business partner) pro kurzy Lotus Notes, Sun Microsystems (Authorized Education Center), Adobe (Authorised Training Partner), Corel (Training partner), SCO (SCO AEC) a Software602 (Autorizované školicí středisko).

Počítačová škola GOPAS je také autorizovaným testovacím střediskem firem Thomson Prometric (Prometric APTC) a VUE (Virtual University Enterprises), akreditovaným testovacím střediskem pro ECDL (European Computer Driving Licence), testovacím střediskem pro získání certifikátů Microsoft Office Specialist, dále je členem CompTIA, SPIS (Sdružení pro informační společnost) a AIVD (Asociace institucí vzdělávání dospělých).

Firma GOPAS provozuje celkem tři počítačové školy, a to v Praze, Brně a Bratislavě, o celkové kapacitě 36 počítačových učeben. V současné době tvoří tuto firmu 60 zaměstnanců a zhruba 70 stálých externích konzultantů a lektorů. O kvalitách poskytovaných služeb svědčí také získaný certifikát ISO 9001 a akreditace MŠMT pro rekvalifikace.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).