Hlavní navigace

SODATSW dnes představil update webové aplikace pro dohled nad zaměstnanci

[Tisková zpráva] Společnost SODATSW dnes vydala souhrnný update webové aplikace OptimAccess Report Center, která firmám pomůže s kontrolou činnosti zaměstnanců na počítačích. Aplikace totiž formou srozumitelné prezentace předkládá výsledky personálních a bezpečnostních auditů. Přispívá tak ke zvýšení efektivity práce a snížení rizika zneužití citlivých informací.

Sdílet

Profesionální sof­twarové řešení společnosti SODATSW zaznamenává činnost pracovníků na počítačích, monitoruje spuštěné webové stránky, aplikace, tisk dokumentů, práci s externími paměťovými médii a datovými soubory. Výsledné údaje jsou poté generovány pomocí aplikace OptimAccess Report Center do přehledných tabulek a grafů, které umožní jednoduše analyzovat aktivity zaměstnanců. Díky nově provedenému updatu je možné sledovaná data vyhodnocovat výrazně rychleji. Navíc v rámci podpory novějších operačních systémů byla přidána možnost automatické instalace webové části na IIS 7.0, a to jak na 32bit, tak na 64bit systémech. 

„Hlavním cílem aplikace je napomoci zodpovědným pracovníkům, jako jsou ředitelé či personalisté, v dohledu nad zaměstnanci. A jednoduchou formou jim prezentovat výsledky personálních a bezpečnostních auditů,“ sdělil Martin Hanzal, výkonný ředitel společnosti SODATSW, která vyvíjí špičková řešení pro zvyšování efektivity a bezpečnosti informací. „V rámci revize databáze došlo k optimalizaci části reportů, ve kterých je hromadně vyhodnocována činnost na počítačích. Díky tomu jsou výsledky srozumitelnější a pracovníci správy výpočetní techniky je již nemusí managementu prezentovat osobně a šetří tak čas,“ doplnil Hanzal. 

Webová aplikace OptimAccess Report Center je součástí špičkového nástroje Desktop Management System OptimAccess. Ten je určen pro management podniků, kterým slouží k získání komplexního přehledu o využívání výpočetní techniky ze strany uživatelů a zároveň poskytuje kontrolu nad možnými útoky na citlivá data organizace ze strany pracovníků. Nástroj tak přispívá vyšší efektivitě při správě pracovních stanic a šetří firmám čas i peníze.  

„Produkty naší společnosti jsou navrženy tak, aby umožnily firmám soustavně kontrolovat a omezovat rizikové chování pracovníků. Poskytují odpovědným pracovníkům podklady pro vhodnou optimalizaci výdajů a navíc pomáhají naplňovat zákonné povinnosti při ochraně osobních údajů, obchodního tajemství či informací z obchodního styku,“ zdůraznil Zdeněk Sauer ze společnosti SODATSW.

 
 

OptimAccess Report Center

  – Jednoduché a intuitivní prostředí založené na webové aplikaci

  – Rychlé vyhodnocení činnosti uživatele na stanici (tisky, spuštěné aplikace, www atd.)

  – Vyhodnocení pohybu dat na výměnných zařízeních

  – Vyhodnocení uživatelský požadavků jdoucích do aplikace HelpDesk

  – Informace setříděny do přehledných tabulek a podpořeny množstvím grafů

  – Statická a dynamická publikace vygenerovaných reportů např. do intranetu

  – Automatický přístup uživatelů do aplikace na základě členství v ActiveDirectory

  – Snadná správa díky využiti SQL databáze

 

O společnosti SODATSW spol. s. r.o.

 

Společnost SODATSW spol. s r.o. je výrobcem a dodavatelem originálních řešení určených pro ochranu informací. Cílem společnosti je poskytovat svým zákazníkům komplexní služby a řešení v oblasti zabezpečení informací, které jsou špičkou ve svém oboru a přinášejí zákazníkům konkurenční výhody v jejich podnikání.

 

Aktuálně společnost SODATSW nabízí špičko­vá řešení pro zabezpečení  firemních dat, která jsou schopna díky unikátním technologiím předcházet ztrátám a zneužití citlivých informací. Společnost nabízí primárně dva druhy produktů, kterými jsou Datový trezor pro on-line šifrování souborů a

USB pod kontrolou ochraňující  výměnná zařízení. Nově společnost SODATSW nabízí free utilitu AreaGuard DataAudit, která prověří bezpečnost počítačů.

 

Historie společnosti SODATSW spol. s r.o. sahá na českém trhu až do roku 1993. Od té doby si produkty, řešení nebo služby zvolilo více jak 4000 zákazníků nejen z České republiky. Mezi našimi zákazníky jsou společnosti z bankovního a komerčního sektoru, státní správy a samosprávy, školství a v neposlední řadě i domácí uživatelé. Kvalitu produktů a služeb dokladuje velké množství certifikátů a ceny, které společnost za svou existenci obdržela.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).