Hlavní navigace

Software Avaya Communication Manager pro funkční a komplexní komunikaci na protokolu SIP

[Tisková zpráva] Pokročilá inteligentní komunikační platforma od Avaya pomáhá společnostem Kratos Defense & Security Solutions a Xeta Technologies dosáhnout flexibility a snížit náklady

Sdílet

Praha, Česká republika, – 11. března 2008– Společnost Avaya dnes představila vylepšení svých řešení IP telefonie, která přinášejí možnosti inteligentní komunikace a používají komplexní a funkční protokol Session Initiation Protocol (SIP). Nová verze stěžejního softwaru pro IP telefonii, Avaya Communication Manager 5.0, umožňuje firmám získat základní i inovativní funkce telefonie s komplexním protokolem SIP, který vychází z otevřených standardů. Firmy mohou ušetřit náklady při nasazování podnikových komunikací a zvýšit produktivitu u stále mobilnějších pracovních sil.

Od svého uvedení v roce 2002 pomáhal Avaya Communication Manager firmám rozvíjet jejich komunikace k IP telefonii při efektivních nákladech. Rovněž představuje základ pro aplikace, která využívají kontaktní centra, sjednocené komunikace a středně velké podniky (s použitím MultiVantage Express). Společnost Avaya je vedoucí světovou firmou v tržbách za IP telefonii .

Avaya Communication Manager 5.0 představuje pro IT administrátory nákladově efektivnější a spolehlivější způsob nasazení komplexního protokolu SIP. Software obsahuje vestavěný protokol SIP, který může být na jednom serveru (na začátku se serverem Avaya S8300C) a snižuje náklady a správu spojené s více servery. Rovněž je k dispozici nové alternativní směrování protokolu SIP, které je nezbytné pro distribuci zvuku, videa a dat při přetížení sítí, díky čemuž jsou komunikace spolehlivější. Nový firmware s podporou SIP pro koncové body Avaya je nedílnou součástí komplexního řešení. Pokročilé IP telefony one-X společnosti Avaya lze rozšířit o podporu protokolu SIP, což zvyšuje produktivitu a mobilitu a umožňuje multimediální komunikaci, a telefony lze přepínat mezi prostředími protokolů SIP nebo IP. S telefony podporujícími protokol SIP mohou uživatelé sledovat dostupnost svých kolegů. Protokol SIP rovněž podporuje funkce mobility, jako např. Extension-to-Cellular, která jednoznačně propojuje uživatelům mobilní telefon s příslušnou telefonní linkou, nebo „SIP Visiting User“, díky níž se uživatelé mohou přihlásit a připojit k funkcím svého telefonu z jakéhokoliv telefonu v síti.

Nová verze řešení videotelefonie společnosti Avaya rovněž podporuje protokol SIP a poskytuje nákladově efektivnější způsob nasazení podnikových videokonferencí. Uživatelé mohou spravovat videohovory „ad hoc“ stejným způsobem jako hlasové hovory, jednoduše se připojovat nebo přesměrovat zvuk i video a sestavovat videokonference až pro šest účastníků.

„Podniky chtějí, aby podnikové komunikace byly spolehlivé, funkční a neustále v provozu,“ řekl Simon Woollett, viceprezident a generální ředitel divize Converged Communications společnosti Avaya. „Nyní plníme tyto požadavky v otevřeném světě protokolu SIP a firmám umožňujeme nasazovat jednodušeji a efektivnějšími náklady aplikace příští generace, jako jsou služby zákazníkům a sjednocené komunikace a získat z nich maximální užitek.“ Avaya nedávno získala certifikaci „SIPconnect Compliant“ od SIP Forum, přední nezávislé asociace pro IP komunikace, která přispívá k rozvoji celosvětových IP komunikací podporujících protokol SIP.

Mezi další vylepšení platformy Communication Manager společnosti Avaya patří nový model pro údržbu softwaru pro komunikační aplikace Software Support Plus Upgrades. S uvedením řešení Communication Manager 5.0 je tento model součástí prakticky všech aplikací podnikové komunikace od společnosti Avaya. Obsahuje tříleté předplatné na všechny hlavní aktualizace a servisní balíčky, čímž snižuje ceny aktualizací a zjednodušuje přístup k budoucím verzím. Zákazníci mohou s modelem Software Support Plus Upgrades ušetřit v průměru 25 – 35 % nákladů na aktualizace.

K novému portfolio přibyla rovněž nová brána Avaya G450, která rozšiřuje výběr pro pobočky a malé kampusy.

Firmy se posouvají k inteligentní komunikacím s řešením Avaya podporujícím SIP
Během let pomohl Avaya Communication Manager firmám bezpečně a jednoduše rozvinout jejich komunikace z tradičních na IP a nyní na SIP telefonii. Společnost Kratos Defense & Security Solutions, poskytovatel bezpečnostních řešení pro obranu, služby a statní správu, se během svého rychlého růstu díky akvizicím spoléhala na pružnost řešení Avaya Communication Manager. S protokolem SIP lze komunikační systémy zděděné každou akvizicí jednoduše integrovat do sítě společnosti Kratos. „Nedávno jsme koupili společnost, která používala telefony od jiného dodavatele,“ řekl John Jensen, ředitel komunikace společnosti Kratos Defense&Security Solutions. „S možnostmi protokolu SIP v řešení Avaya Communication Manager jsme mohli integrovat telefony jiného dodavatele velmi jednoduše a navíc je rozšířit o nové funkce.“

Dalším uživatelem protokolu SIP je Xeta Technologies, přední poskytovatel systémů hlasové komunikace a datových sítí a platinový obchodní partner společnosti Avaya. Xeta používá nový Avaya Communication Manager 5.0. „Řešení umožňuje firmám stáhnout konfigurace přímo do jakéhokoliv telefonu s podporou SIP zapojeného v síti, takže není nutné programovat každý samostatně,“ říká Jim Middleton, senior solution architect společnosti Xeta Technologies. „Nová vylepšení nepotřebují samostatný aplikační server pro protokol SIP. Protokol SIP pro nás znamená snížení nákladů na nasazení o zhruba 5000 USD na každých sto uživatelů a naše podnikové komunikace jsou mnohem dostupnější než kdykoliv předtím.“

Mezi nové výrobky, které popisuje tato tisková zpráva, patří:

  • Avaya Communication Manager 5.0
  • Avaya SIP Enablement Services 5.0
  • firmware SIP R2.0 pro telefony one-X 9620, 9630/G, 9640/G Poznámka: řadu telefonů Avaya 9600 lze dodávat jako zařízení s podporou SIP nebo H.323 bez jakýchkoliv dalších poplatků.
  • řešení Avaya Video Telephony
  • brána Avaya G450
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).