Hlavní navigace

Sony představuje koncept „make.believe“

[Tisková zpráva] Nový globální slogan společnosti Sony vyjadřuje kreativitu a schopnost změnit nápady ve skutečnost

Sdílet

Říjen, 2009: Společnost SONY představila první globální slogan pro celofiremní komunikaci „make.believe“ (čti: make dot believe).

Slovní spojení symbolizující kreativitu a inovaci značky je vůbec prvním firemním sloganem v historii, který bude společnost Sony používat po celém světě pro veškeré aktivity v oblasti zábavy i elektroniky. Slogan „make.believe“ sjednotí komunikaci společnosti Sony Group od elektroniky, her, filmů a hudby, až po mobilní telefony a síťové služby.

„V naší snaze o transformaci značky Sony je jednotná podoba image důležitější než kdy dříve,“ řekl v rámci světového veletrhu spotřební elektroniky IFA Sir Howard Stringer, předseda správní rady a generální ředitel Sony Corporation. „Kromě nového impulzu k inovaci, chceme filozofií „make.believe“ pozvat spotřebitele celého světa do rodiny Sony.“

„Believe“ (věřit) vyjadřuje sílu inspirace a „make“ (tvořit) znamená realizaci této inspirace v podobě našich produktů. Tečka („dot“) uprostřed je místem, kde se tyto dva pojmy setkávají.

Fujio Nishida, prezident Sony Europe, komentuje význam nové filozofie pro Evropu takto: „Klíčové je, jak se slogan „make.believe“ projeví ve skutečné nabídce našich produktů a služeb. Koncept „make.believe“ je symbolem ducha značky Sony, symbolem tradice a širokých možností na poli zábavy.“

O společnosti Sony:
Sony je přední celosvětový průkopník v oblasti výrobků audio, video, komunikačních a informačních technologií jak pro soukromé spotřebitele, tak i pro profesionální odborné trhy. Společnost Sony má zvučné jméno díky svým audiovizuálním výrobkům, jako je televizor BRAVIA™ LCD s vysokým rozlišením (HD), digitální fotoaparát Cyber-shot™, kamkordér Handycam® a přehrávač Walkman® MP3, a rovněž díky svým osobním počítačům VAIO™ a profesionálnímu záznamovému zařízení s vysokým rozlišením, které využívá zejména technologii XDCAM™ HD. Společnost nabízí kompletní HD hodnotový řetězec v plném rozsahu a díky své činnosti v oblasti spotřební elektroniky, hudby, záznamu a přenášení obrazů, her a on-line zařízení je Sony jednou z předních světových značek pro digitální zábavu. SONY po celém světě zaměstnává na 170 000 pracovníků.

Díky svému dlouhodobému fotbalovému partnerství – jako oficiální sponzor Ligy mistrů UEFA do roku 2012, jako oficiální partner FIFA do roku 2014 a jako sponzor Světového poháru FIFA v letech 2010 a 2014 – zažívá společnost Sony pocit vzrušení miliónů fotbalových fanoušků po celém světě.

Více informací o Sony Europe najdete na adresách http://www.sony-europe.com a http://www.so­ny.eu/presscen­tre.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).