Hlavní navigace

Sony přináší spotřebitelům zlepšení zážitků při zábavě díky spojeným řešením a rozšíření výrobkové řady 3D

[Tisková zpráva] Své novinky představila na výstavě spotřební elektroniky CES 2011.

Sdílet

Společnost Sony Electronics představila v Las Vegas na právě probíhající výstavě Consumer Electronics Show 2011 nové výrobky a služby a zajímavé doplňky své 3D nabídky pro spotřebitele.

Jako ztělesnění ducha své kultury „make.believe“ představuje stánek Sony jedinečnou schopnost této společnosti kombinovat technologii, výrobky, obsah a služby za účelem poskytování maximálního zážitku spotřebitele v oblasti zábavy.

Prezentace společnosti Sony na CES 2011 zahrnuje produkty Full HD kvality, LCD televizorů BRAVIA® umožňujících technologii 3D; domácích audio a video systémů uzpůsobených pro technologii 3D Blu-ray Disc™ a internetové televize Sony na platformě Google TV až po fotoaparáty Cyber-shot®, videokamery Handycam®, osobní počítače VAIO®, digitální čtečky knih a mnoho dalšího.

Vedle předvedení těchto nových výrobků je prezentace společnosti Sony založena na přáních spotřebitelů v oblasti propojení produktů, rozvoje integrovaných zkušeností napříč platformami, zařízeními a aplikacemi.

„Letos si spotřebitelé mohou všimnout mnoha nových úchvatných síťových výrobků, obsahu a služeb, spolu s inovativními, na budoucnost zaměřenými technologiemi,“ říká Howard Stringer, výkonný ředitel a prezident společnosti „Je to nabídka pro spotřebitele, které se žádná jiná společnost nemůže vyrovnat, a představuje působivý a konkrétní důkaz síly a vize společnosti Sony.“

Nový pohled na televizor
Nová řada BRAVIA HDTV společnosti Sony znovu mění definici kategorie televizí pro spotřebitele, protože přináší nové televizory, které aktivně zapojují diváky, na základě své široké řady průkopnických 3D televizorů a TV s připojením na internet. Řada BRAVIA LCD HDTV pro rok 2011 zahrnuje 16 nových modelů s technologií 3D a 22 modelů s připojením k internetu. Dohromady pro rok 2011 přináší Sony 27 nových modelů BRAVIA.

Společnost Sony pokračuje v souvislém vývoji nových modelů BRAVIA, které se vyznačují připojením k internetu pro přístup k více než čtyřiceti bezplatným a prvotřídním filmovým, video a hudebním službám prostřednictvím internetové video platformy BRAVIA Internet Video, včetně „Video On Demand powered by Qriocity™“ a „Music Unlimited powered by Qriocity“ společnosti Sony a rovněž Netflix, Pandora®, HuluPlus™, Amazon Video on Demand, YouTube™, Slacker® Internet Radio, Crackle, Blip.tv a další.

„Video On Demand Powered by Qriocity” je prvotřídní služba směrování videa s okamžitým přístupem k filmovým trhákům Hollywoodu a „Music Unlimited powered by Qriocity” je poskytování digitálních hudebních služeb, které milovníkům hudby zajišťuje okamžitý přístup do neustále rozšiřovaného katalogu více než šesti milionů celosvětových hudebních skladeb známých jmen. „Music Unlimited powered by Qriocity“ byla spuštěna ve Spojeném království a v Irsku v prosinci 2010 a bude zpřístupněna v USA a Kanadě a rovněž na hlavních evropských trzích v prvním čtvrtletí letošního roku na modelech televizorů BRAVIA podporujících síťové připojení z roku 2010 a 2011, přehrávačích disků Blu-ray Disc, systémech počítačové zábavy PlayStation®3 a osobních počítačích VAIO.

Tyto nové modely nabízejí nekompromisní kvalitu obrazu díky novému X-Reality Engine a X-Reality Picture Engine, které rozdělují příchozí video signály podle obrysu, textury a barvy/kontrastu a dodávají jim příslušné vylepšení obrazu za účelem dosažení nejlepšího možného zobrazení.

Vrcholem nové řady BRAVIA je KDL-HX820 s 3D technologií s vynikající kvalitou obrazu ve full HD kvalitě (1080p) s LED podsvícením Dynamic Edge pro dosažení vynikajícího kontrastu. Tato řada, která zahrnuje modely 55 a 46 palců, se vyznačuje vestavěným synchronním 3D transmiterem, integrovanou technologií Wi-Fi® (802.11n) a je připravena pro používání Skype. Vylepšené schopnosti zpracování jsou zajištěny díky X-Reality PRO Engine společnosti Sony, digitálnímu procesoru s dvěma čipy, který využívá rozsáhlou databázi „ideálních“ skladeb signálu a srovnává příchozí video signály pixel po pixelu za účelem zobrazování živých a detailních obrázků.

Nová řada je rozšířena o internetovou televizi Sony, první internetovou televizi na světě na platformě Google TV, která byla představena loni v říjnu. Jako průkopník nové éry připojené televize, internetová televize Sony jednolitě kombinuje integrovanou funkci hledání na internetu s rozmanitým televizním programováním. Díky intuitivní infračervené bezdrátové klávesnici a dostupným bezdrátovým mobilním zařízením internetová televize Sony představuje jednoduché a výkonné zařízení, které do jednoho celku spojuje to nejlepší z online světa a světa vysílání.

Pro nadšence z oblasti domácí zábavy se měřítko mimořádného přehrávání videa dostává na novou úroveň díky nejnovějšímu přehrávači Blu-ray disků společnosti Sony, BDP-S780, navrženému pro náročné spotřebitele, kteří hledají optimální zážitek z 2D nebo 3D zábavy. Tento nový model je kompatibilní s Blu-ray 3D a rovněž s DVD, CD a SACD. Je vybaven vestavěnou bezdrátovou Wi-Fi technologií (802.11n) s chráněným nastavením Wi-Fi (WPS) a rovněž ethernetovým konektorem pro snadný přístup k online video obsahu z BRAVIA Internet Video a video chatování přes Skype™. Umí převádět 2D obsah na simulované 3D a zlepšuje standardní rozlišení a internetovou kvalitu videa pomocí Sony technologie snižování šumu v IP obsahu a technologie Precision Cinema HS Upscaling. Je vybaven rovněž Sony technologií Super Bit Mapping, která zajišťuje hladší barevnou reprodukci při připojení přes HDMI.

Komplexní 3D řešení pro 3D svět
V roce 2010 se společnost Sony zavedla jako přední společnost v oblasti 3D zábavy s ohledem na hardware, software a obsahové platformy. CES 2011 zahajuje další fázi 3D strategie společnosti Sony, jejímž cílem je učinit 3D technologii osobnější a umožnit spotřebitelům nahrávat, přehrávat a sdílet svůj uživatelsky vytvořený 3D obsah všude, kam přijdou.

3D videokamera Handycam společnosti Sony HDR-TD10 je první 3D videokamera na světě, která nahrává v „Double Full HD“, tj. 1920×1080 krát dvě. Integrovaný systém dvou čoček zahrnuje dva z každého klíčového komponentu – dvě čočky Sony G, dvě čidla “Exmor R” CMOS a dva obrazové procesory “BIONZ”. To přináší možnost přehrávání 3D obsahu automaticky v 2D ve full HD kvalitě na displejích, které nepodporují technologii 3D, zatímco 3D záznam může být přehráván bez brýlí na dotykové LCD obrazovce videokamery Xtra Fine 3,5 palce nebo s brýlemi na jakékoliv HDTV umožňující technologii 3D.

Pro ty, kteří se zajímají o vytváření obsahu na blogu, Sony nadále inovuje v oblasti kapesních videokamer a přichází s první kapesní HD 3D kamerou na světě, Bloggie 3D (MHS-FS3). Kamera Bloggie 3D je vybavena technologií HD 3D a rovněž technologií umožňující 2D MPEG-4 video ve full HD kvalitě nebo fotografie s rozlišením 5,1 megapixelů. Podobně jako u 3D videokamery Handycam, Bloggie 3D využívá dvě čočky skryté v přenosném a cenově dostupném designu a s ní pořízené 3D video a fotografie je možno prohlížet na její vlastní 3D LCD obrazovce 2,4 palce bez brýlí nebo s brýlemi na jakékoliv televizi vybavené 3D technologií pomocí HDMI připojení.

Řada Cyber-shot společnosti Sony dále rozvíjí digitální fotoaparáty a usnadňuje spotřebitelům pořizování fotografií v kvalitě DSLR, vysoce kvalitního full HD videa a úchvatných 3D fotografií. Pět nových fotoaparátů společnosti Sony, 16,2 megapixelů, čidlo „Exmor R” CMOS v rámci její řady Cyber-shot představuje první fotoaparáty na světě, které zahrnují režim 3D fotografií pro pořizování 3D obrázků pomocí pouze jedné čočky a imageru. Jsou rovněž jedny z mála digitálních fotoaparátů s inovativním prvkem Dual Rec pro pořizování fotografií při nahrávání videa. Nové fotoaparáty DSC-WX10, DSC-WX9, DSC-TX100V, DSC-TX10 a DSC-HX7V nabízejí vynikající výkon při nízkém osvětlení, 10 snímků za sekundu při rychlém souvislém natáčení a funkci Intelligent Sweep Panorama. DSC-WX9 přináší průkopnické prvky společnosti Sony pro nadšence zajímající se o technologické novinky za dostupnou cenu.

make.believe – Integrovaný zážitek spotřebitelů
Ať už doma nebo na cestách, nové technologie a výrobky společnosti Sony pro rok 2011 přinášejí příslib zábavy a obohacujících zážitků, které jsou tak jedinečné a rozmanité jako každý jednotlivý zákazník. Spojené výrobky poskytují uživatelům možnost prohlížet si a sdílet (a dokonce i vytvářet) obsah tak, jako dosud nikdy předtím, pomocí technologie zaručující praktické a osobní spojení se zákazníky. Společnost Sony plní svůj slib „make.believe“ a dává spotřebitelům možnost věřit, že mohou zrealizovat, cokoliv si dokážou představit.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).