Přelom roků 2010 a 2011 se nesl ve znamení reklamního souboje společností Seznam.cz a Google Czech Republic o první pozici mezi tuzemskými internetovými vyhledávači. Společnost Admosphere tuto událost zachytila z pohledu reklamních investic obou konkurentů. Výdaje jsou monitorovány v ceníkových cenách.
Za období listopad 2010 – leden 2011 utratil Seznam.cz za reklamní aktivity více než 54,6 milionů korun. Vydal se přitom cestou silné televizní kampaně (46,6 mil. Kč), kterou podpořil inzercí v tisku (7,7 mil. Kč).
Google Czech Republic své celkové výdaje rozprostřel mezi televizní (23,2 mil. Kč) a internetovou (12,2 mil. Kč) reklamu. V lednu 2011 výrazně posílil své investice i na poli outdooru (4 mil. Kč). Celkem v tomto období Google proinvestoval 41,4 milionů korun.
Česká republika se řadí mezí výjimky tím, že zde dosud není Google jasným lídrem trhu, jako je tomu ve většině ostatních zemí.
Admosphere, s.r.o. je dceřiná společnostMEDIARESEARCH, a. s., která se zabývá monitoringem reklamních investic v televizi, tisku, rozhlasu, na internetu a v out of home mediích na území České republiky. Na tomto poli jsou jejími partnery významné profesní organizace, mezi něž patří Asociace televizních organizací (ATO), Asociace komunikačních agentur (AKA) a Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Cílem projektu AdMosphere je díky inovativním řešením pomáhat zákazníkům efektivně a účelně investovat do reklamní komunikace.