Přihlásit svá internetové řešení do soutěže můžete nově do 12. 7. 2010 na www.IEA.cz
Mezi inovacemi se letos poprvé výrazněji prosadil mobilní marketing. V uplynulém roce do něj investovaly např. značky Nokia, Fanta či sušenky 3Bit. Hru nebo tapetu Fanty stáhlo v minulém roce do svého mobilu přes 200 000 lidí.
Firmy stále investují do kvalitních prodejních portálů a převádějí své služby na internet. O 37 % vzrostly např. prodeje jízdních dokladů Českých drah na internetu.
Uplynulý rok také ukázal, jak efektivní je individuální personalizovaný přístup v marketingové komunikaci a analýza zákaznických dat. Společnost Tipsport využila detailní znalosti každého sázkaře a při ZOH ve Vancouveru jim speciálním e-mailingem nabídla téma odpovídající přesně jejich vzorci chování. Společnost tak navýšila obrat sázek o 79 milionů korun.
Na webu IEA pro Vás připravujeme kompletní galerii internetových řešení přihlášených do letošní soutěže. Spustíme ji v druhé polovině července.
Tým Internet Effectiveness Awards