Hlavní navigace

Spamu po nějakou dobu vévodily nabídky hodinek

[Tisková zpráva] Praha - Spam není pouze obtěžující záležitostí. Může být spojen s kybernetickou kriminalitou a významně zasáhnout vlastní podnikání firmy. Společnost McAfee provedla ve své pravidelné studii Spam Report analýzu nákladů, které spam pro podniky představuje.

Sdílet

Z výsledků studie za měsíc únor mj. vyplývá:

  • Spam stojí firmy v průměru 182 500 dolarů za rok (vztaženo na společnost s 1 000 zaměstnanci).
  • Každé procento spamu navíc vyjde firmu na 41 000 dolarů. Pokud tedy používaný spamový filtr pracuje pouze s 95% účinností, má to proti 99% úspěšnosti výrazný dopad na podnikání firmy. Každé procento se počítá.
  • Společnost McAfee varuje, že množství spamu vzroste v březnu o 20 %. Březen tradičně bývá v tomto ohledu v celém roce jedním z vrcholů.
  • Spolu s nutností se vyrovnat se záplavou nevyžádaných e-mailů rostou také náklady na úložná řešení.
  • V únoru byla nejrozšířenějším spamem nabídka kopií značkových hodinek. Zastoupení těchto nabídek vzrostlo a na celkovém objemu spamu se podílely 20 %.

„Spam stojí firmy více, než si samy myslí,“ uvedl Jeff Green, senior vice president laboratoří Avert Labs společnosti McAfee. „Ovlivňuje přímo vlastní podnikání firmy a může být spojen s kybernetickou kriminalitou. Dnes je pro společnosti důležitější než kdy jindy, aby se před touto hrozbou chránily.“

O společnosti McAfee
Společnost McAfee, Inc. se sídlem v Santa Clara, Kalifornie, je největší specializovanou společností na technologickou bezpečnost. McAfee se neústupně angažuje a řeší největších světové bezpečnostní výzvy. Společnost dodává zákazníkům proaktivní osvědčená řešení a služby, které chrání systémy a sítě po celém světě, poskytuje uživatelům možnost se bezpečně připojovat na Internet, bezpečně prohlížet web či nakupovat na webu. Společnost McAfee, která je podporována vítězným výzkumným týmem, vytváří inovační produkty, které umožňují domácím uživatelům, firmám, veřejnému sektoru a poskytovatelům služeb, být ve shodě s regulacemi, chránit data, předcházet poruchám, identifikovat zranitelnosti a průběžně sledovat a zdokonalovat jejich bezpečnost. http://www.mca­fee.com , http://www.mca­fee.com

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).