SPIR rozšířil své řady – přijal sedm nových členů

[Tisková zpráva] Na posledním zasedání Výkonné rady Sdružení pro internetovou reklamu bylo přijato do řad sdružení hned sedm nových členů. Sekci médií rozšířily společnosti Aukro.cz, pod jejíž hlavičkou funguje jeden z nevětších aukčních portálů u nás www.aukro.cz a Retail Info provozující internetová média www.akcniceny.cz a www.monitor.cz. Dalším členem Sekce médií se stalo vydavatelství Burda Communications publikující server pro fanoušky počítačových her www.hrej.cz .

Sdílet

Ten je určen především čtenářům papírového titulu Level a Next Level, který Burda Communications také vydává. Do sekce médií vstoupila i společnost LIN zastřešující internetové aktivity rádia Impuls www.impuls.cz , nejposlouchanějšího rádia u nás.

Zajímavým členem SPIR se stala společnost Microsoft. Vstup do sdružení vysvětluje Jiří Grund, marketingový ředitel společnosti: „Uvědomujeme si význam a možnosti online trhu v České republice, a proto jsme rádi, že máme možnost být členy tohoto sdružení. Díky tomu budeme mít více příležitostí aktivně se podílet na jeho vývoji a přispět tak ke zlepšení situace v oblasti českého internetu.“

Posun zaznamenala i sekce internetových zadavatelů. Do jejích řad zamířila internetová agentura Sun Marketing. Renáta Změlíková, obchodní ředitelka, si od členství ve SPIR slibuje především další zlepšování vztahů s médii. Posledním nováčkem ve SPIR je internetová sekce Ogilvy One – OgilvyInteractive. Podle jejího ředitele Tomáše Jindříška je vstup OgilvyInteractive do SPIR logickým krokem. „S profesionalizací trhu internetové reklamy je tu velký prostor pro obecně respektovanou autoritu, která bude pro trh v České republice vzorem a inspirací. Podle mého názoru je SPIR tou nejlepší organizací, která tyto podmínky splňuje,“ komentuje Tomáš Jindříšek vstup Ogilvy Interactive do SPIR.

SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentujících obě strany reklamního trhu – sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 44 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor zavádí i projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).