Druhá část ročenky představuje členy Sdružení, a to jak ze sekce Zadavatelů internetové reklamy, tak ze Sekce médií a vrcholový orgán SPIR Výkonnou radu. „Chtěli jsme, aby vizuál a polygrafické zpracování našeho materiálu se odlišovalo o podobných publikací na trhu, což se nám podařilo,“ říká výkonná ředitelka SPIR Kateřina Hrubešová. „Abychom dosáhli tohoto výsledku použili jsme v České republice ojedinělou technologii tisku a laku“. Nestandardně působící Internet 2006 vyjde i v elektronické podobě a bude k dispozici i na web stránkách SPIR.
SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentující obě strany reklamního trhu – Sekce internetových medií a Sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 27 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, se aktivně snaží o kultivaci celého internetového reklamního trhu.