Pro Tomáše Búřila je v nové funkci prioritní výzvou zavedení a prosazení projektu monitoringu online reklamy AdMonitor a dokončení procesu standardizace a kategorizace internetové reklamy. „Mým prvořadým úkolem je dokončit sjednocení trhu a poskytnout našim klientům dostatečný objem informací pro plánování marketingových kampaní na internetu.“
Oba jmenovaní byli zvoleni na jeden a půl roku stejně tak, jako celá Výkonná rada SPIR a důvodem je zachování kontinuity při výběru nového realizátora další vlny projektu NetMonitor v příštím roce.
SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. Skládá se ze dvou sekcí reprezentujících obě strany reklamního trhu – sekce internetových medií a sekce zadavatelů internetové reklamy. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 27 členů v obou sekcích. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, se aktivně snaží o kultivaci celého internetového reklamního trhu.