Hlavní navigace

Společnost Avaya pracuje na integraci komunikací s Google Apps

[Tisková zpráva] BASKING RIDGE, New Jersey, USA, 7. 3. 2006 – Společnost Avaya Inc. oznámila, že se zapojila do programu Google Enterprise Professional™, aby vytvořila nové funkce pro malé podniky, využívající firemní produkty Googlu.

Sdílet

Avaya, přední světový dodavatel firemních komunikačních aplikací, systémů a služeb, plánuje spojit sílu inteligentních komunikací s webovými službami a umožnit tak podnikům zvýšit produktivitu a poskytovat kvalitní služby zákazníkům. Program Google Enterprise Professional sdružuje vývojáře, konzultanty a nezávislé dodavatele softwaru, kteří poskytují služby s přidanou hodnotou pro firemní produkty Googlu.

Podle podmínek smlouvy bude Avaya vyvíjet, dodávat a podporovat nabídky, které integrují pokročilá komunikační řešení Avaya pro malé podniky s novým řešením Google Apps™ Premier Edition – předplacenými službami pro e-mail, instant messaging, kalendář a publikování na webu – o kterém dnes Google informoval (viz příslušná zpráva na http://www.go­ogle.com/pres­s/).

Google Apps™ přináší organizacím jednoduché ale výkonné nástroje pro komunikaci a spolupráci s použitím jejich vlastního jména domény. V rámci služby Google Apps mohou uživatelé používat nástroje jako Gmail™, Google Calendar™, Google Talk™ a Google Docs & Spreadsheets™ na svojí vlastní doméně, aby zůstali ve spojení a mohli efektivněji spolupracovat. Obrovskou výhodou je, že je vše hostováno Googlem, takže není zapotřebí obstarávat, instalovat nebo udržovat žádný hardware ani software.

Řešení budou využívat otevřené standardy a zaměří se například na funkce, které umožní předplatitelům snadno sdílet informace o kontaktech a přítomnosti zaměstnanců, pracovat s jedinou schránkou pro hlasové zprávy, e-maily, instant messaging i faxové zprávy a využívat webové volání přes síť služeb instant messagingu Google Talk™. Společnost bude při spolupráci usilovat nejprve o integraci produktu Avaya IP Office, který je vlajkovou lodí společnosti Avaya v oblasti řešení IP telefonní komunikace pro malé a střední podniky. Výsledné řešení by mělo být k dispozici na podzim roku 2007. Plánují se také další řešení, zaměřená na zvýšení produktivity a snížení nákladů pro malé a střední podniky.

„Avaya spolupracuje s Googlem na urychlení konvergence firemní komunikace pomocí Web services,“ řekl Geoffrey Baird, viceprezident a generální ředitel Appliances, Mobility and Small Systems Division společnosti Avaya. „Google Apps Premier Edition nabízí výkonnou sadu aplikačních rozhraní (API), což nám umožňuje vytvořit nová řešení, která pomohou malým podnikům významně zlepšit produktivitu zaměstnanců a lépe využít investice do komunikací – zpřístupněním obsahu webu i komunikace prostřednictvím PC, telefonu nebo mobilního telefonu .“

S novými integrovanými firemními aplikacemi by například mohl vedoucí kanceláře, který má na starost skupinu mobilních pracovníků, sledovat na displeji svého notebooku, zda jsou zaměstnanci v kanceláři, na telefonu nebo u svého počítače, včetně podrobností týkajících se dodavatelů, zákazníků a obchodních kontaktů zaměstnanců, takže prakticky každý dotaz zákazníka by mohl být okamžitě pohotově nasměrován na nejvhodnějšího pracovníka. Dalším příkladem by mohl být výrobce textilu sídlící v severní Americe, který využívá výhod služby Google Talk™ pro dálkové volání do jedné ze svých továrem v Číně a pro komunikaci se zákazníky používá zase plně profesionální řešení hlasových a datových komunikací Avaya. V tomto případě by komunikační řešení Avaya, integrované s Google Talk™, umožnilo vlastníkovi textilní firmy mluvit se zákazníkem přes síť Googlu a zároveň využívat pokročilé možnosti komunikace z řešení Avaya.

„Google vysoce oceňuje, že se společnost Avaya stala jeho partnerem v programu Google Enterprise Professional,“ řekl Kevin Smith, vedoucí oddělení Enterprise Partnerships společnosti Google. „Očekáváme, že Avaya přinese uživatelům Google Apps širokou škálu možností IP telefonie v oblasti efektivní komunikace.“

První integrované řešení, která Avaya plánuje dodávat koncem tohoto roku, bude prodáváno prostřednictvím globální sítě prodejců a distributorů Avaya, poskytujících zákazníkům jednotný kontaktní bod pro nákupy, instalaci i podporu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).