Pavel Mikulka vystudoval fakultu informatiky a statistiky na VŠE. Již v průběhu studií získával zkušenosti s mobilním obsahem díky působení ve společnosti Eurotel Praha (dnes Telefonica O2) a práci šéfredaktora magazínu o mobilní zábavě. Absolvoval též půlroční stáž u indické společnosti MTEL-KTEI Teleinfra Company India Pvt Ltd., působící v různých odvětvích indického průmyslu. Pavel Mikulka doposud působil ve společnosti Vodafone Czech Republic.
„Crazy Tomato pro mě představuje flexibilní a dynamickou společnost s obrovským potenciálem, kde budu moci uplatnit své zkušenosti i vzdělání“, řekl ke změně svého působení pan Mikulka.
Pavel Mikulka mluví plynule anglicky a německy a je aktivní v různých sportech. Mezi jeho koníčky patří i cestování.
Společně s Pavlem uvítala společnost do svých řad i Ondřeje Hložka, který nastupuje na pozici Client Service Managera (CSM). Před nástupem do Crazy Tomato působil Ondřej Hložek ve společnosti InBev, kde měl na starosti podporu zákazníků v německy mluvících zemích. Předtím se podílel na školení zaměstnanců v různých společnostech. Jeho hlavní náplní práce ve společnosti Crazy Tomato bude podpora klientských portálů. Zároveň se pan Hložek bude zabývat aktivním vyhledáváním nových partnerů pro rozvoj spolupráce v oblasti mobilního marketingu. Ondřej studoval překladatelství, hovoří plynně německy a anglicky. Ve volném čase se zabývá cestováním, fotografováním a extrémními sporty.