Hlavní navigace

Společnost EMPIRE posiluje management

[Tisková zpráva] Praha 14. května 2007 – Společnost EMPIRE, přední český dodavatel informačních a komunikačních technologií, posílila svůj tým o Marketing Managera Pavla Konečného.

Sdílet

Pavel Konečný, MBA (*1972) bude na nově vytvořené pozici marketingového manažera odpovídat za marketingovou strategii společnosti EMPIRE, která zahrnuje například přípravu marketingových kampaní na podporu značky a nových produktů, analýzy trhu ICT, vyhledávání nových obchodních příležitostí a public relations.

Pavel Konečný nasbíral zkušenosti během svého 11letého působení v oblasti telekomunikací, pracoval ve firmách Eurotel, Český Telecom a poté Telefónica O2 Czech Republic. Během tohoto období působil na pozici marketingového specialisty, projektového manažera a naposledy jako marketingový manažer, odpovědný za marketingovou strategii a komunikaci společnosti Telefónica O2 Czech Republic směrem k firemním zákazníkům a státní správě.

Titul MBA získal Pavel Konečný studiem na Brno International Business School, dále absolvoval například roční studium na Českém institutu pro marketing a řadu dalších manažerských kurzů. Pavel Konečný je svobodný, mezi jeho koníčky patří lední hokej a potápění, mluví anglicky a rusky.

„Po jedenácti letech strávených ve strukturách dominantního českého telekomunikačního operátora vítám příležitost práce ve společnosti, která firmám jako Telefónica O2 dodává potřebné informační technologie,“ řekl Pavel Konečný, nový Marketing Manager společnosti EMPIRE. „Mým cílem je především vyzdvihnout bohaté zkušenosti a jedinečné kompetence specialistů EMPIRE v oblasti vývoje softwaru pro banky, finanční instituce a telekomunikační operátory.“

„Jmenování Pavla Konečného do nové pozice marketingového manažera naznačuje další směřování vývoje společnosti EMPIRE,“ dodal Michal Kavale, CEO společnosti EMPIRE. „Vedle tradičního zaměření EMPIRE na sektor bankovnictví a financí máme v plánu daleko více působit na trhu řešení pro telekomunikační společnosti a především výrazně podpořit naše cíle marketingovými aktivitami.“

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).