Orange County Choppers, první ze čtyř reklamních akcí, jež mají během pár měsíců následovat, je součástí integrovaného marketingového programu, který byl navržen s cílem posílit vedoucí postavení a růst obratu společnosti HP na trhu osobních počítačů.
Kampaň „Počítač je konečně osobní“, která odstartovala v květnu loňského roku, se setkala s mimořádně pozitivními ohlasy po celém světě, což společnost HP inspirovalo k urychlenému uvedení dalších novátorských produktů a služeb, které přinesou zákazníkům ty nejlepší zkušenosti. „Kampaň vyvolala velmi dobrý ohlas mezi firemními i koncovými zákazníky po celém světě,“ řekl Satjiv Chahil, senior vice president of marketing, Personal Systems Group, HP. „Navíc tato kampaň stvrdila postavení společnosti HP coby předního dodavatele nových technologií, které určují moderní životní styl.“
Zahájena ve chvíli, kdy nadešel čas spojit nové, průlomové produkty založené na systému Windows Vista s jednou z nejsledovanějších a nejslavnějších sportovních událostí – finále národní ligy amerického fotbalu NFL (Super Bowl) – kampaň Orange County Choppers bude stejně jako její předchůdci klást důraz především na demonstraci toho, jak se moderní technologie stávají skutečně osobní a důležitou věcí v dnešním světě.
Nový reklamní spot kampaně Orange County Choppers vezme diváky na virtuální motocyklistickou jízdu napříč produktovým portfoliem HP Workstation. Tato kampaň jde o poznání dále než její předchůdci, jež na známých osobnostech názorně demonstrovali, jak jim jejich osobní počítače pomohly dosáhnout úspěchu jak v pracovním, tak i v osobním životě. Paul Teutul senior, jedna z důležitých osobností kampaně Orange County Choppers a člen stejnojmenného klubu motorkářů, v tomto spotu předvádí, jak s pomocí technologií HP jeho tým nachází inspiraci pro tvorbu nových designů pro motocykly, dosažení byznys preferencí, stahování oblíbené muziky a uskutečnění vizí.
„Orange County Choppers je zákazníkem HP s rozsáhlou základnou fanoušků motorových sportů a tato kampaň demonstruje, jak jim technologie HP umožňují navrhovat revoluční motocykly a současně posílit svůj byznys,“ řekl David Roman, vice president of marketing communications, Personal Systems Group, HP. „Internet a marketingové aktivity okolo sportovní události Super Bowl dávají společnosti HP příležitost oslovit miliony diváků po celém světě.“
Společnost HP je rovněž tvůrcem poutavých, interaktivních doplňků kampaně, které jsou k dispozici na www.hp.com/go/gamedayad, kde fanoušci mohou shlédnout 30ti a 60tivteřinové spoty stejně jako pořad o tom, jak se tyto spoty vytvářely.
Online část kampaně je soustředěna zejména na prezentaci nabídky po všech stránkách multimediálního notebooku HP Pavilion dv6000t a rovněž speciálně navržených krytů pro počítač s motivy Orange County Choppers a dalších produktů.
Kampaň společnosti HP s názvem „Počítač je konečně osobní“, která nyní běží ve více než 100 státech, vyvolala globální vlny ohlasů – reklamní spoty byly prostřednictvím internetu sdíleny a kopírovány nespočtem fanoušků, z nichž někteří vytvářeli i své vlastní verze.
Orange County Choppers navazuje na úspěch předchozích reklamních kampaní, ve kterých vystupovali úspěšní lidé z rozmanitých oblastí, jako jsou například “CEO of Hip-Hop” Jay-Z, “Master of Snowboards, Gold Medals, Gravity” Shawn White a “Technology Maverick” Mark Cuban.
HP a Goodby, Silverstein & Partners, spolutvůrce kampaně „Počítač je konečně osobní“, společně nedávno obdržely prestižní ocenění “US Campaign of the Year”, které je magazínem Advertising Age každoročně udělováno autorům nejoriginálnějších reklamních kampaní. Pokračování kampaně s názvem Orange County Choppers bude uskutečněno rovněž s celosvětovou působností, přičemž i tentokrát v ní vystoupí řada známých osobností jako například módní návrhářka Vera Wang, filmový režisér Michel Gondry a populární brazilský spisovatel Paulo Coelho.