„Novým i stávajícím klientům můžeme nyní nabídnout ještě bohatší zkušenosti z redakční činnosti než dosud. Lépe propojíme naše klienty s novináři a médiím budeme i nadále pravidelně poskytovat aktuální témata, která čtenáře zajímají,“ uvedl Michal Sedlák, který začal mediální kariéru v roce 2005 v pozici zástupce šéfredaktora webového magazínu MobilMania.cz. V roce 2007 vystavěl pro portál Centrum.cz nový internetový deník Digitálně.cz, který se pod jeho vedením dostal po třech měsících mezi nejčtenější IT weby v České republice.
„V oblasti public relations nabízíme komplexní servis, jehož primárním cílem je dosažení lepších obchodních výsledků našich klientů. Proto s našimi zákazníky budujeme dlouhodobé partnerství. Věřím, že s příchodem dalšího mediálního odborníka naše služby ještě zkvalitníme, “ sdělil Petr Lesenský, ředitel pro PR a oblast médií v agentuře MEDIA1.
„Našim klientům nabízíme také profesionální marketingové služby, které jsou s oblastí public relations úzce spojené. Mohou tak využívat našich zkušeností formou marketingového poradenství, nebo outsourcingu marketingu. Začínáme se zaměřovat na menší okruh pečlivě vybraných klientů. Těm poskytujeme komplexnější služby, které jim pomohou získat více zákazníků, zakázek a dosáhnout větších zisků,“ doplnil Petr Buigl, obchodní a marketingový ředitel společnosti.