NextiraOne dodává řešení kontaktních center společnosti NICE zákazníkům po celé Evropě. Úspěch tohoto partnerství podpořil růst společnosti NextiraOne na trhu kontaktních center a zároveň pomáhá firmám lépe si udržovat zákazníky a zvyšovat hodnotu interakce s jejich klienty. NextiraOne implementuje a spravuje technologii zaznamenávání zvuku a obrazovek společnosti NICE, která přímo vede ke zvyšování produktivity agentů a kvality služeb.
Rafi Kouyoumdjian, generální ředitel společnosti NextiraOne Europe, řekl: „Vztah společností NextiraOne a NICE nám umožňuje dodávat ucelená řešení, která pomáhají firmám zkvalitňovat interakci s jejich zákazníky. Také jim umožňuje identifikovat podnikatelskou hodnotu jejich investic do informačních a komunikačních technologií.“
Tamir Ginat, prezident společnosti NICE Systems EMEA, řekl: „Společnost NextiraOne je proslulá svými schopnostmi v oblasti integrace a vzhledem k rostoucí základně jejích zákazníků a vysoké míře jejich spokojenosti není divu, že zaznamenává tak podstatný růst. Získání tohoto ocenění vyžaduje značné úsilí a odbornost, a proto se těšíme na pokračování našeho úspěšného partnerství se společností NextiraOne.“
NextiraOne v uplynulém roce také získala zlatou certifikaci od dodavatele technologií kontaktních center Genesys jako ocenění za úspěšné dlouhodobé partnerství a rostoucí byznys.