Hlavní navigace

Společnost NextiraOne získala nejvyšší ocenění na summitu NICE EMEA

[Tisková zpráva] Paříž, 8. ledna 2007 - Společnost NextiraOne oznámila, že byla společností NICE Systems oceněna za mimořádný růst v západní Evropě. NICE, přední poskytovatel technologických řešení interakce, udělila toto ocenění na svém nedávném summitu pro region EMEA v Portugalsku. Ocenění je výsledkem dlouhodobých úspěchů společnosti NextiraOne s inovativními projekty integrace aplikací na trhu kontaktních center.

Sdílet

NextiraOne dodává řešení kontaktních center společnosti NICE zákazníkům po celé Evropě. Úspěch tohoto partnerství podpořil růst společnosti NextiraOne na trhu kontaktních center a zároveň pomáhá firmám lépe si udržovat zákazníky a zvyšovat hodnotu interakce s jejich klienty. NextiraOne implementuje a spravuje technologii zaznamenávání zvuku a obrazovek společnosti NICE, která přímo vede ke zvyšování produktivity agentů a kvality služeb.

Rafi Kouyoumdjian, generální ředitel společnosti NextiraOne Europe, řekl: „Vztah společností NextiraOne a NICE nám umožňuje dodávat ucelená řešení, která pomáhají firmám zkvalitňovat interakci s jejich zákazníky. Také jim umožňuje identifikovat podnikatelskou hodnotu jejich investic do informačních a komunikačních technologií.“

Tamir Ginat, prezident společnosti NICE Systems EMEA, řekl: „Společnost NextiraOne je proslulá svými schopnostmi v oblasti integrace a vzhledem k rostoucí základně jejích zákazníků a vysoké míře jejich spokojenosti není divu, že zaznamenává tak podstatný růst. Získání tohoto ocenění vyžaduje značné úsilí a odbornost, a proto se těšíme na pokračování našeho úspěšného partnerství se společností NextiraOne.“

NextiraOne v uplynulém roce také získala zlatou certifikaci od dodavatele technologií kontaktních center Genesys jako ocenění za úspěšné dlouhodobé partnerství a rostoucí byznys.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).