S podporou mobilních, širokopásmových a IP služeb příští generace nabízí Oracle Communications osvědčenou, integrovanou sadu produktů pro telekomunikační průmysl, které pokrývají celý proces od konceptu až po generování zisku. Oracle Communications pomůže poskytovatelům služeb získat výhodu v kratší době potřebné pro uvádění produktů na trh. Poskytuje aplikační a technologickou infrastrukturu na podporu nových komunikačních služeb od vytvoření koncepce a získávání přesných informací o zákaznících přes řízení a realizaci kampaně, návrh a plnění služby až po billing a správu tržeb. Tak operátorům umožní poskytovat produkty a služby, jež splňují specifické požadavky zákazníků.
„Oracle má výbornou pozici uspět v budoucím světě, kde se ztrácí hranice mezi komunikačními aplikacemi a IT aplikacemi a jde především o generování zřetelné obchodní hodnoty,“ řekl Paul Hughes, viceprezident výzkumu podpůrných technologií, Yankee Group.
Oracle je globální jednička v oblasti komunikací – 19 z 20 největších světových komunikačních společností používá aplikace Oracle k zajištění lepšího přehledu o zákaznících, rychlejšímu uvádění nových služeb na trh, minimalizaci doby potřebné k aktivaci nových služeb a zpracování objednávek, vyšší přesnosti a výkonu sítě a minimálním únikům tržeb prostřednictvím přesného a efektivního billingu.
Sada Oracle Communications umožňuje poskytovatelům komunikačních služeb:
- budovat věrnost značce – jednotný pohled na zákazníka umožňuje operátorům nabídnout zákazníkům větší komfort v podobě portfolia inovativních, zacílených objednávek;
- rychle uvádět konvergentní služby – rychlejší vytváření, prodej, plnění, poskytování a účtování konvergovaných balíčků služeb spolu se snižováním provozních nákladů. Oracle poskytovatelům služeb dává prostředky překročit tradiční služby a poskytovat bohatý mediální obsah prostřednictvím různých kanálů;
- modernizovat infrastrukturu – integrovaný, otevřený a na standardech založený software umožňuje přejít na flexibilní, servisně orientovanou a pohotově reagující architekturu IT a komunikační sítě;
- optimalizovat podnikové procesy – jednodušší zajištění shody s předpisy a optimalizace finančních a administrativních procesů zvyšuje efektivitu podniku a snižuje náklady;
- využívat dokonalejší analytické nástroje – lepší přehled a vyšší agilnost společnostem umožňuje zaměřit se na ty správné příležitosti, maximalizovat tržby a zvyšovat efektivitu provozu.