Rádio Impuls si udržuje postavení nejsilnější rozhlasové stanice v ČR ve všech třech nejdůležitějších ukazatelích – podílu na trhu a denní i týdenní poslechovosti. Rádio Impuls v uplynulém pololetí navýšilo podíl na trhu na 11,8 %, denně oslovuje 934 tis. posluchačů (což je o 4 tis. posluchačů více než v předcházejícím období) a týdně si jej naladí 1 865 tis. posluchačů. Zároveň Rádio Impuls dlouhodobě drží prvenství ve významné cílové skupině 20–49 let, kde jej poslouchá 636 tis. posluchačů denně (podíl na trhu 14,9 %), a stejně tak je Rádio Impuls nejúspěšnější rozhlasovou stanicí i v cílové skupině muži (500 tis. posluchačů denně, share 12 %).
Ve srovnání s minulými výsledky výrazně posílila Frekvence 1, která navýšila svůj podíl na trhu na 11,4 %, a dosahuje tak druhého nejvyššího podílu na trhu Frekvenci 1 poslouchá denně 904 tis. posluchačů, týdně si ji naladí 1 664 posluchačů. Frekvence 1 je nejposlouchanější rozhlasovou stanicí v cílové skupině ženy (455 tis. posluchaček denně) a v této skupině dosahuje i nadále největšího podílu na trhu (12,7 %); týdně si Frekvenci 1 naladí 817 tis. posluchaček.
Evropa 2 zůstává i nadále mezi nejlepšími stanicemi, a potvrdil se tak trend poslechovosti nastolený v přecházejících obdobích. Evropu 2 poslouchá denně 911 tis. posluchačů, což představuje druhé místo mezi všemi rozhlasovými stanicemi. V podílu na trhu Evropa 2 dosáhla hodnoty 9,6 procenta, její týdenní poslechovost činí 1 695 tis. posluchačů. V rámci cílové skupiny 12–39 let je Evropa 2 lídrem trhu s 741 tis posluchači denně a s podílem na trhu 16,9 %.
Silnou pozici na regionálních trzích potvrdila i další rádia zastupovaná společností Regie Radio Music. Rádio Bonton poslouchá denně 44 tis. posluchačů. Silnou posluchačskou základu má rovněž rádio RockZone 105,9, které si denně naladí 23 tis. posluchačů. Rádio Haná poslouchá každý den 50 tis. posluchačů a Rádio Rubi si naladí každý den 35 tis. lidí. Do povědomí posluchačské veřejnosti se také již zapsalo Info Radio, které každý týden poslouchá 4 tis. posluchačů. Nové regionální produkty zastupované společností Regie Radio Music s názvy Hey! Net a Music Net se staly významnými hráči rozhlasového trhu. Stanice sítě Hey Net si týdně naladí 290 tis posluchačů a Music Net 181 tis. posluchačů. Produkt Trio poslouchá týdně 4 067 tis. posluchačů. Pozice nejsilnějšího obchodního produktu RRM Total je dlouhodobě stabilní – každý týden s ním do kontaktu přijde více než 4 316 tis. obyvatel České republiky a dosahuje podílu 36,1 %.
Miroslav Hrnko, výkonný ředitel mediální skupiny Lagardere CZ, do níž mediazastoupení Regie Radio Music patří, k aktuálním výsledkům uvádí: „Došlo ke stabilizaci trendů nové metodiky měření poslechovosti, které jednoznačně potvrzují fakt, že zastupujeme nejlepší rozhlasové stanice v ČR, jež s minimálními rozdíly zcela jednoznačně dominují českému rozhlasovému trhu. Jsme si jisti, že díky neutuchávajícímu úsilí těchto rádií bude celková poslechovost stanic zastupovaných společností Regie Radio Music dále narůstat.“ Obchodní ředitel Regie Radio Music Michal Beran k tomu dodává: „Vedle nejsilnějšího produktu našich rádií – Rádia Impuls – dosahují úspěchu i další námi zastupované stanice, a to jak z celostátního, tak i z regionálního pohledu. Klíčový je pak pro naše obchodní aktivity nárůst podílu našeho nejsilnějšího produktu RRM Total.“