Společnost Trask ohlásila 21% nárůst obratu v oblasti služeb v prvním pololetí 2009

[Tisková zpráva] Společnost Trask, přední česká konzultační a technologická společnost, dnes ohlásila své finanční výsledky za první pololetí tohoto roku. Společnost dosáhla v tomto období celkového obratu ve výši 154,5 milionu Kč, přičemž v oblasti služeb došlo ve srovnání se stejným obdobím loňského roku k nárůstu o 21 %.

Sdílet

„Vzhledem k aktuální situaci na globálním a i českém IT trhu považujeme tento pololetní výsledek za velmi uspokojivý,“ řekl Filip Tománek, generální ředitel společnosti Trask. „Tržby za první pololetí potvrzují vyvážené rozložení našich aktivit mezi dvě hlavní oblasti, tj. Technologická řešení a Informační systémy a integrace, a zároveň flexibilní způsoby poskytování našich služeb. Díky tomu se nemusíme věnovat řešení akutních interních problémů, ale můžeme se plně orientovat na zvyšování kvality služeb a budoucí růst.“

K nejzajímavějším událostem se v uplynulém pololetí zařadily především realizace projektů v bankovním a finančním sektoru, zejména pro ČSOB, Českou spořitelnu, GE Money Bank a Komerční banku. V telekomunikačním sektoru patřily k nejvýznamnějším projekty pro společnost Telefonica O2 a T-Mobile a v oblasti průmyslové výroby potom Škoda Auto a Celestica. Jedním z nových zákazníků se staly České aerolinie.

„Naší hlavní výzvou do nejbližší budoucnosti je být blíže k našim zákazníkům a ještě rychleji reagovat na jejich potřeby v dnešním rapidně se měnícím ekonomickém prostředí,“ dodal Filip Tománek. „Pokud se dnes podíváme na klíčové obchodí priority našich zákazníků, vidíme požadavky zejména na zlepšení obchodních procesů, snižování podnikových nákladů a zvýšení efektivity pracovní síly. Všechny tyto potřeby dokážeme podpořit dodávkami adekvátních technologií v oblasti Business Process Managementu, Identity Managementu, Enterprise Content Managementu či integračních služeb.“

Vedení společnosti předpokládá, že do konce roku 2009 přesáhne celkové tržby dosažené v kalendářním roce 2008, které činily 455 milionů Kč. Hlavními zákaznickými odvětvími budou nadále bankovnictví, telekomunikace a automotive.

Trask solutions je přední konzultační a technologická společnost, která pomáhá svým klientům využívat informační technologie k rozvoji jejich podnikání a k rychlejšímu zavádění nových produktů a služeb. K tomu využívá důkladné znalosti segmentů působení svých klientů a dlouhodobě prověřené znalosti v oblasti integrace, konsolidace, zavádění, vývoje a správy IT řešení.

Trask solutions je dlouholetým partnerem nejvýznamnějších firem a institucí v oblastech bankovnictví a financí, telekomunikací, obchodu, státní a veřejné správy a v dalších sektorech. Mezi zákazníky společnosti jsou například Česká spořitelna, ČSOB, GE Money, Komerční banka, Telefónica 02 a další.

Společnost Trask solutions byla založena v roce 1994 a dnes zaměstnává více než 175 IT odborníků. Její obrat v roce 2008 překročil více než 455 milionů Kč. Své služby poskytuje nejen v České republice, ale i v dalších zemích střední Evropy. Strategií Trasku je pomáhat svým zákazníkům inovovat rychleji a efektivněji. Více informací o společnosti Trask solutions naleznete na www.trask.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).