Hlavní navigace

Společnost VMware představila řešení Zimbra 7

[Tisková zpráva] Flexibilní řešení a platforma pro spolupráci nové generace přináší nové podnikové funkce, které zvyšují produktivitu, otevřenost a ovladatelnost

Sdílet

Praha, 9. února 2011 – Společnost VMware, Inc. (NYSE: VMW), globální lídr v oblasti virtualizačních řešení a cloudové infrastruktury, oznámila spuštění VMware Zimbra® 7 – poslední verze nové generace platformy pro e-maily a spolupráci. Dostupná je již dnes, kdy si zákazníci na stránkách http://www.zim­bra.com/downlo­ads mohou stáhnout Zimbra Collaboration Server 7 (dříve Zimbra Collaboration Suite) spolu s VMware Zimbra Desktop 7 a VMware Zimbra Appliance 7.

VMware Zimbra 7 přichází s novým způsobem sdílení dat, s rozšířeným kalendářem, pokročilejší vyhledávací funkcí a dokonalejší správou nástrojů jak pro IT odborníky, tak pro koncové uživatele. S tímto zdokonalením je Zimbra dostatečně optimalizována pro běžné i pokročilé uživatele a zavádí platformu pro pracovní prostředí nové generace v rámci vize VMware pro snadnou práci koncových uživatelů s počítači.

Vize pro snadnou práci koncových uživatelů s počítači směřuje k volně dostupnému poskytování služeb pro uživatele a představuje odklon od dvě desetiletí trvajícího zaměřování IT na zařízení. Cílem je poskytovat firmám cloud zážitek zaměřený na uživatele. VMware Zimbra patří mezi nejrozšířenější poskytovatele firemní spolupráce a je největším open source řešením v oblasti placených e-mailových schránek.

Jim Morrisroe, viceprezident pro produkty Zimbra, VMware, říká: „VMware Zimbra® je jedním z nejrychleji rostoucích řešení pro firemní spolupráci – v současné době má více než 66 milionů placených e-mailových schránek a více než 200 000 organizací si VMware Zimbra vybralo jako svou platformu pro spolupráci nové generace.“

„Se soustavným růstem naší společnosti a se zvyšováním našich potřeb je posun k bohatší výbavě a vyšší flexibilitě e-mailového systému naprosto přirozeným vývojem,“ říká Michael Payne, systémový administrátor senior, Rent-A-Center. „Od chvíle, kdy jsme do více než 5 000 našich poboček nasadili řešení VMware Zimbra®, jsme pochopili, že skutečná spolupráce je o něčem úplně jiném, než jsme si do té doby mysleli. Už teď se těšíme, až naimplementujeme novou verzi VMware Zimbra 7. Ta našim zaměstnancům umožní prostřednictvím platformy pro spolupráci, která nabízí propojení prostřednictvím e-mailů, dynamického kalendáře nebo sdílení dat, zůstat v kontaktu prakticky neustále, ať už budou v obchodě nebo kdekoli na cestě.“

„Firemní schránky prochází dramatickými změnami,“ říká Erin K. Traudt, ředitelka výzkumu firemní spolupráce a programu pro sociální řešení v IDC. „Dopad sociálních médií spolu se stále narůstajícím počtem mobilních pracovníků vytvořil novou skupinu poptávky po platformách pro spolupráci. Celá koncepce „sdílej více a posílej méně“ se stává klíčovou a firmy by ji měly zvažovat v případě, že hledají nástroj, kterým by podpořily pracovní výkonnost svých zaměstnanců prostřednictvím toho nejzákladnějšího, čímž každodenní obchodní komunikace bezesporu je.“ 

Nové  možnosti VMware Zimbra 7 zahrnují:

Sdílej více, posílej méně:

  • Sdílení dat – VMware Zimbra 7 zahrnuje přístup k funkci Zimbra Briefcase, která dává uživatelům možnost velice snadno sdílet či uchovávat data v cloudu a umožňuje snadnou správu dokumentů s dodatečnou kontrolou přímo v rámci řešení Zimbra. Uživatelé mohou nahrávat a libovolně nahlížet do několika různých verzí dokumentů či dat ve složce Briefcase a nové kontroly přihlašování a odhlašování ze systému dále ještě více zjednodušují správu a vzájemnou provázanost dokumentů.
  • Hledání kontaktů a komunikace s lidmi – prostřednictvím funkce pro hledání lidí mají uživatelé přístup k databázi s kontakty, k firemním schématům, k zasedacímu pořádku a tak dále. Zároveň je také velice snadné najít jakýkoli kontakt v rámci webového klienta. Díky nové kompatibilitě, kterou VMware Zimbra 7 přináší, mohou uživatelé zároveň převádět kontakty například z vCard a zjednodušit tak sdílení kontaktů ve srovnání s předchozími možnostmi na maximum.
  • Výhody pro administrátora – značně vylepšená administrativa s přidělením pravomocí založeném na rolích umožňuje na různých úrovních administrace využití nástrojů jako je například správa distribučního seznamu. Díky těmto nástrojům může administrátor nastavit parametry týkající se toho, kdo může rozesílat e-maily na určité distribuční seznamy, čímž se výrazně snižuje množství nevyžádané pošty. VMware Zimbra 7 také zahrnuje jednoduché zásady, jak kontrolovat automatické obnovy (restarty) virtuálních serverů Zimbra, vyvážení zatížení serveru Zimbra a nulové prostoje při údržbě hardwaru.
 

Připoj se odkudkoli:

  • Dokonalejší mobilní zážitek – mobilní VMware Zimbra podporuje nativní synchronizaci aplikací, HTML formátovaných e-mailů a automatickou synchronizaci e-mailových tagů a příznaků. VMware Zimbra také zákazníkům nabízí přístup k BlackBerry Enterprise Server 5.0 prostřednictvím VMware Zimbra Connector pro BlackBerry 7.0, čímž umožňuje uživatelům synchronizovat e-mail, adresář, kalendář a úkoly. Navíc správa mobilního zařízení a bezpečnostní funkce jako je například vzdálené vymazání dat chrání citlivé informace.
  • Aktualizace desktopu – VMware Zimbra Gallery je teď plně integrovaná a dostupná na VMware Zimbra Desktop a poskytuje uživatelům jedinečné spojení on-line prostředí a desktopu.
  • Zjednodušená autorizace koncového uživatele – VMware Zimbra 7 podporuje standardní protokoly pro Single-Sign-On (SSO) prostřednictvím OpenID, Security Assertion Markup Language (SAML) a Kerberos.
 

Správa vaší schránky:

  • Zvýšená produktivita – aktualizace kalendáře výrazným způsobem zlepšily průběh práce díky jednodušší koordinaci schůzek a harmonogramu setkání pro více lidí. Průvodce harmonogramem zároveň pomáhá uživatelům si najednou rozvrhnout čas, místnosti a podklady pro všechny účastníky, a také bere v potaz místo a časové pásmo. Díky tomu se značně zjednoduší koordinace veškerých rozvrhů.
  • Jednoduchá obnova smazaných položek – uživatelé mohou jednoduše obnovit již smazané položky před tím, než jsou nenávratně vymazány. Mohou si vytvořit schránku, která je v určitém smyslu mnohem více „samoobslužná“, čímž se zvyšuje spokojenost uživatele při současném snižování zátěže IT oddělení a přidružených nákladů.
  • Upomínky prostřednictvím e-mailů a SMS – upomínky založené na SMS a na e-mailech mohou být nastaveny jako upozornění propojené s kalendářem a nastavenými úkoly. Preference nastavení upomínek může být určena rámcově pro všechny upomínky a úkoly a toto nastavení je pak použito na všechny následující události.
  • Uživatelské nastavení distribuce zpráv – uživatelé si mohou předem nastavit možnosti rozvrhu rozesílání zpráv, a to na určitý den a čas. Tím si výrazně zjednoduší správu své schránky.
 

„Jako lídra v oblasti řešení uskladnění a správy dat nás velice těší nejnovější pokrok v oblasti doručování zpráv a spolupráce tak výrazně orientovaný na službu, který na trh přivedlo řešení VMware Zimbra®,“ říká Patrick Rogers, viceprezident Corporate Alliance v NetApp. „Využitím síťových souborných systémů si NetApp optimalizoval nastavení Zimbra tak, aby zákazníkům pomohl s přechodem k flexibilnější a efektivněji sdílené infrastruktuře, která je optimální pro virtualizaci a cloud computing.“

xxx 
 

O VMware  

Společnost VMware poskytuje řešení pro virtualizaci podnikové infrastruktury, která firmám všech velikostí dosahovat lepších výsledků v podnikání. Zákazníci se na společnost VMware, která poskytuje nejrozšířenější virtualizační platformu VMware vSphere, spoléhají při snižování investičních a provozních nákladů, zvyšování pružnosti, zajištění nepřetržitého provozu svého podnikání, posilování bezpečnosti a snižování ekologické zátěže. S tržbami ve výši 2,9 miliardy USD v roce 2010, více než 250 tisíci zákazníků a 25 tisíci partnerů je VMware lídrem v oblasti virtualizace a pravidelně se umísťuje na žebříčku top preferovaných řešení IT řediteli. Společnost VMware sídlí v Silicon Valley a disponuje pobočkami po celém světě. Další informace najdete na www.vmware.com/cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).