Hlavní navigace

Společnosti Cisco a Microsoft spolupracují pomocí otevřených standardů.

[Tisková zpráva] Řešení založená na protokolu SIP zvyšují efektivitu podnikové komunikace odehrávající se v reálném čase.

Sdílet

ORLANDO, Florida — 16. března 2006 – Společnosti Cisco Systems (NASDAQ:CSCO) a Microsoft Corp. (Nasdaq:MSFT) ohlásily na konferenci VoiceCon 2006 vzájemnou spolupráci na integraci Microsoft® Office Communicatoru 2005 a Microsoft Office Live Communications Serveru 2005 založeném na otevřeném protokolu SIP (Session Initiation Protocol) s novým SIP systémem Cisco® Unified Communications. Řešení umožní spolupráci uživatelů v reálném čase. Cisco a Microsoft se dohodly na spolupráci s cílem vytvořit konvergované řešení, které poskytne kontrolu nad telefonickým IP voláním z prostředí desktopu. SIP rozhraní od Cisca umožní zákazníkům vytvořit takové řešení, které splní jejich požadavky s dostatečnou flexibilitou a jednoduchostí. Kvůli tomu budou Microsoft Office Live Communications Server a Microsoft Office Communicator spolupracovat s novým Cisco Unified CallManagerem.

„Naši společní zákazníci, kteří chtějí zlepšit produktivitu svých zaměstnanců, zjistili, že klíčem k dosažení tohoto cíle je interoperabilita řešení od našich firem,“ řekl Barry O'Sullivan, viceprezident Cisca a generální manažer IP Communications Business Unit. „Naše snaha o všudypřítomnou a bezproblémovou interoperabilitu našich komunikačních řešení, která je založena na protokolových standardech, pomáhá zákazníkům lépe zhodnotit jejich investice do řešení pro spolupráci v reálném čase.“

„Microsoft poskytuje svým zákazníkům řešení pro sjednocenou komunikaci, která namísto dnešních oddělených komunikačních produktů poskytují bohaté softwarové komunikační možnosti, dovolují lidem, týmům a organizacím komunikovat jednoduše a efektivně a bezproblémově se integrují v rámci sítí, aplikací a zařízení,“ uvedl Zig Serafin, generální manažer skupiny Unified Communications Group společnosti. Microsoft. „Interoperabilita Live Communications Serveru a Office Communicatoru s komunikačními řešeními od Cisca povede u zákazníků obou firem k efektivnější spolupráci odehrávající se v reálném čase.“

Nové komunikační řešení od Cisca a Microsoftu umožní uživatelům:

  • volat jedním kliknutím myší a předávat telefonní hovory z prostředí Office Communicatoru, takže uživatelé nebudou muset fungovat jako lidský „middleware“;
  • zahájit volání nebo na něj odpovídat z prostředí Office Communicatoru a zvolit si, zda hovor chtějí vést z počítače nebo ze stolního telefonu;
  • sledovat dosažitelnost uživatele telefonu Cisco Unified IP Phone z prostředí Office Communicatoru a mít k dispozici další informace týkající se dosažitelnosti;
  • transparentně rozšiřovat komunikaci přes instantní messaging v Office Communicatoru o hlasové volání, což uživatelům umožní efektivnější komunikaci.
  • „Integrace telefonních funkcí do bohatého a produktivního prostředí stolního počítače může výrazně zlepšit spolupráci a produktivitu,“ řekl Ettienne Reinecke, CTO společnosti Dimension Data, amerického poskytovatele globálních IT řešení a služeb a obchodního partnera Cisca. „Toto řešení umožní zaměstnancům okamžitou spolupráci v reálném čase volbou nejefektivnějšího komunikačního režimu, ať už jde o instantní messaging, telefonní hovor nebo přenos dat.“

Interoperabilita vytvořená pomocí standardních protokolů
Řešení je založeno na standardní sadě protokolů SIP a specifikaci SIMPLE (SIP for Instant Messaging and Presence Leveraging Extensions). Cisco a Microsoft budou pokračovat ve spolupráci na poskytování standardizované interoperability. Řešení Cisca a Microsoftu pro interoperabilitu ukazuje, že obě společnosti jsou odhodlány poskytovat ta nejlepší řešení pro spolupráci.

Dostupnost
Očekává se, že tato fáze řešení Cisca a Microsoftu pro interoperabilitu bude k dispozici zhruba v srpnu 2006 pro nové instalace i jako upgrade pro existující zákazníky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).