Hlavní navigace

Sponzorem novinářského vozu v závodě Dakar 2005 je i Atlas.CZ

[Tisková zpráva]

Sdílet

Praha, 15. prosince 2004 – Na dnešní tiskové konferenci bylo oznámeno, že ATLAS.CZ je sponzorem novinářského vozu, který bude zpracovávat pravidelné informace a dění v soutěži Rallye Dakar 2005.

ATLAS.CZ se rozhodl v nadcházející Rallye Dakar umožnit fanouškům být svědky této neobyčejně zajímavé a velice prestižní soutěže. ATLAS.CZ se stal sponzorem novinářského vozu, který bude provázet tým závodníků České Republiky a informovat nás o aktuálních zprávách tohoto legendárního afrického dobrodružství.

Průběžné aktualizované výsledky budou spolu s články a fotografiemi několikrát denně doplňovány ve speciálním zpravodajství, které ATLAS.CZ pro fanoušky Dakaru připraví. Obrazové zpravodajství se bude vysílat na live.atlas.cz.

Tradičně největší zastoupení budeme mít v kategorii kamionů, kde se představí týmy Karla Lopraise, Tomáše Tomečka a Martina Macíka. V zastoupení motocyklů nás bude reprezentovat Ivo Kaštan.

Právě jeho žena Viera Kaštanová bude tvořit posádku novinářského vozu spolu se Standou Berkovcem a reportérem ČR1 Radiožurnálu Janem Říhou. Tiskové konference se zúčastnili i zástupci portálu ATLAS.CZ.


Kontakty:
ATLAS.CZ, a.s.
Martin Klofanda
Marketing Manager
eMail klofanda@atlas-as.cz
Mobil +420 777 143 033

Neopublic s.r.o.
Soňa Trávníčková
eMail sonat@neopublic.cz
Mobil +420 731 475 481


O ATLAS.CZ, a.s.

ATLAS.CZ je jeden z předních českých internetových portálů, jehož cílem je poskytovat uživatelům přehledným způsobem informace z nejrůznějších oblastí lidské činnosti. Na stránkách portálu lze nalézt informace a služby z oblasti zábavy, nakupování, cestování nebo komunikace. K nejúspěšnějším patří například atlas firem, internetový autosalon, digitální mapy nebo živé audio a video přenosy na live.atlas.cz. ATLAS.CZ chce i v budoucnu rozšiřovat spektrum svých služeb a prostřednictvím moderních technologií nabízet všem svým návštěvníkům místo na internetu, kde se cítí jako doma.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).