„Kampaň je založena především na soutěži, pro kterou jsme vytvořili speciální mikrostánku,“ vysvětluje Jan Matějka, marketingový manažer Spráce.cz a dodává: „Partner, který nám dodal ceny je vzdělávací společnost Tutor. Její profesní a odborné kurzy přesně zapadají do konceptu, podle kterého jsme celou soutěž připravovali : „Najdi si práci na www.sprace.cz, vyhraj kurz od Tutoru, který ti zlepší kvalifikaci a pak klidně odjeď na prázdniny, protože jsi na svou první práci skvěle připraven.“
„Rádi bychom přivedli na náš portál nové uživatele z řad studentů a absolventů, jenž ho ještě neznají a musí se složitě probírat v pracovních nabídkách, které pro ně nejsou určeny. V naší absolventské sekci shromažďujeme inzeráty bez požadavků na praxi, a které jsou i dalšími podmínkami určeny právě pro tuto cílovou skupinu,“ přibližuje cíle kampaně Matějka.
Soutěž probíhá od půle března do půle května a je podpořena tiskovou inzercí ve studentských časopisech, bannerovou kampaní na vybraných portálech zaměřených na danou cílovou skupinu, PR, PPC kampaněmi, direct e-mailingem a v neposlední řadě i přímým kontaktem se studenty na veletrzích práce. „V rámci této kampaně bychom také rádi trochu experimentovali s Facebookem, Uvidíme jestli má potenciál i pro pracovní server,“ doplňuje marketingová manažer Spráce.cz.