Jak vypadá AllMusic.cz rok poté?
Z čistokrevného obchodu se stal zábavní server, kde si můžete krom nákupu hudby také počíst novinky a zajímavosti (nejen) ze světa hudby, můžete si zasoutěžit hned o několik sad vstupenek na zajímavé akce, případně si vstupenky přes náš portál rezervovat. Za uplynulý rok se nám podařilo realizovat několik obchodně-marketingových aliancí, asi nejvýznamnější je spolupráce s potravinářským gigantem Masterfoods. Spolupracujeme rovněž se společností Hama, která přidává poukazy na stahovanou hudbu ke svým přehrávačům.
Co se nejvíc prodává?
Na AllMusic.cz lidé nejvíc vyhledávají nezávislou muziku a starší, obtížněji dostupné kousky. Pokud bych měl jmenovat konkrétní interprety, potom to bude určitě Radůza a Gipsy.cz.
Jak to vidíte do budoucna? Máte nějaké plány?
Chceme se ještě více zaměřit na nezávislou muziku a navazovat další aliance. Od nového roku spouštíme dlouhodobou spolupráci se Staropramenem. Zvažujeme i možnost prodávat hudbu formou předplatného.
Jak se daří stahované hudbě? Prozradíte nějaká zajímavá čísla? Jistě jste po roce provozu schopen bilancovat.
Musím říci, že trend je výrazně vzestupný. V současnosti máme okolo stovky objednávek denně, přičemž průměrná hodnota objednávky je 95 Kč. Na 5 prodaných skladeb připadá 1 celé album. Jako opravdovou zajímavost bych uvedl nejvyšší objednávku v hodnotě 3.655 Kč. Vzhledem k tomu, že průměrná cena skladby na AllMusic.cz je okolo dvacetikoruny, jde o úctyhodnou cifru.
AllMusic.cz má narozeniny. Bude dárek?
Bude. Všichni registrovaní zákazníci od nás dostanou poukaz na stahovanou hudbu v hodnotě 100 Kč. To platí i pro nové zákazníky, kteří se zaregistrují do konce listopadu.